Az Unreal Engine 5.4 számos új funkciót kínál a játékfejlesztők számára

0
15

Az Unreal Engine 5 az 5.4-es verzióra frissült, ami számos fejlesztést hozott a játékfejlesztői környezetbe. Ezek közé tartozik az animációk létrehozásának és megjelenítésének átdolgozása, valamint a teljesítmény javítása.

Az Epic Games a házon belüli Unreal Engine 5-re támaszkodik az olyan játékokhoz, mint a Fortnite és a Rocket Racing, de a Remnant 2, a Tekken 8 és a Senua’s Saga: Hellblade 2 is a népszerű játékmotor legújabb verzióját használja. Az Unreal Engine 5.4-es verziója már elérhető, és új funkciókat kínál a játékfejlesztők és tartalomkészítők számára.

Az Unreal Engine 5.4 integrált animációs eszközkészletét teljesen újratervezték. Az új Modular Control Rig funkció, amely jelenleg béta állapotban van, lehetővé teszi, hogy az animációs berendezéseket moduláris részekből építsék fel kiterjedt szemcsés diagramok használata helyett. Az automatikus újracélzás megkönnyíti a meglévő animációk átvitelét más két lábon járó karakterekre. Sok más animációs funkció mellett a Motion Matching egy bővíthető, következő generációs keretrendszer az animációs elemek számára.

A játékmotor 5.4-es verziójának további újdonságai közé tartozik a Temporal Super Resolution (TSR) teljesítmény- és stabilitásfejlesztése, az optimalizált renderelési teljesítmény és a neurális hálózati motor.

techkalauz.hu – az online techmagazin