A Lenovo a kreatív tartalmak felgyorsítására és optimalizálására használja a generatív AI-t

A nagyméretű nyelvi modellek erejének kihasználása a személyre szabott marketing- és értékesítési anyagok terén

A Lenovo Studio AI segítségével a marketing- és értékesítési csapatok könnyedén haladhatnak végig a tartalomkészítés folyamatán, gyorsan és hatékonyan készítve kiemelkedő minőségű anyagokat. Emellett új termékek esetén akár nyolcszor gyorsabban is képesek létrehozni a szükséges eszközöket a korábbi folyamatokhoz képest.

Segíteni az érdeklődőknek, hogy megalapozott döntéseket hozzanak

A technológiai döntéshozók minden iparágban olyan informatikai megoldásokat keresnek, amelyek segítik őket üzleti céljaik elérésében. Az olyan marketing- és értékesítési anyagok, mint a termékadatlapok, brosúrák és prezentációs csomagok mind fontos szerepet játszanak a döntéshozatali folyamatban.

A vállalkozások természetesen szeretnék meghatározni, hogy egy potenciális IT-megoldás megfelel-e a saját igényeiknek, mielőtt elköteleznék magukat a vásárlás mellett. Ezért az iparág-specifikus tartalom értékes szerepet játszhat a vállalkozásoknak abban, hogy felmérjék egy új megoldás alkalmasságát.

A Lenovo tudja, mennyire fontos, hogy a döntéshozók rendelkezésére álljanak az optimális technológiai döntések meghozatalához szükséges információk. A generatív mesterséges intelligencia legújabb vívmányait kihasználva létrehozták a Lenovo Studio AI-t: egy intelligens, automatizált platformot, amely lehetővé teszi a Lenovo csapatai számára, hogy célzott, kiváló minőségű tartalmat hozzanak létre és juttassanak el a döntéshozókhoz, minden eddiginél gyorsabban.

A kézi tartalomkészítés növeli az átfutási időt

A múltban a Lenovo a tartalom létrehozásában és terjesztésében nagymértékben támaszkodott a kézi folyamatokra. A Lenovo technológiai előnyeinek népszerűsítéséhez a leendő ügyfelek számára a marketing- és értékesítési csapatok általában vagy maguk írták meg a szükséges tartalmat, vagy egy külső ügynökséget bíztak meg.

Alberto Sandoval, a Lenovo termékmarketingért, megoldásokért és szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatója így nyilatkozott: „Akár külső erőforrást vett igénybe a csapatunk, akár házon belül végezte a munkát, lényegében ugyanazzal a kihívással szembesültek: a lehetőség azonosítása és a leendő ügyfélnek való bemutatása közötti viszonylag hosszú átfutási idővel. Már rendelkeztünk egy kiforrott digitális eszközkezelő [DAM] platformmal, amely rengeteg kiváló minőségű tartalmat foglalt magába, de értékesítési csapataink a rendelkezésre álló tartalomnak csak egy apró töredékét használták ki. Ezért kerestük meg a módját annak, hogy a „gazdag” tartalmunkat gyorsan meggyőző – és célzott – új eszközökké alakítsuk át.”

„Lenovo Powers Lenovo”

Víziója megvalósításához a Lenovo úgy döntött, hogy felszabadítja a mesterséges intelligencia erejét. A nagy nyelvi modellek (LLM) bevezetésével a vállalat rájött, hogy képes a marketing tartalmak beolvasására és feldolgozására, valamint eredeti tartalmak valós időben történő létrehozására.

Roman Olney, a Global Customer Enablement vezetője részletezte: „Célunk a tartalomgyártás racionalizálása a Lenovo egész területén: gyorsabbá, olcsóbbá és hatékonyabbá tesszük azt. Az első célunk egy olyan AI-megoldás létrehozása volt, amely képes fogadni egy természetes nyelven megfogalmazott kérést – például: „egy termékismertető az észak-amerikai egészségügyi ágazatban az edge computing megoldásokhoz” -, és létrehozni az eszközt az adott marketingfeladat alapján. A jövőre nézve még tovább szeretnénk menni azzal, hogy lehetővé tesszük a megoldás számára, hogy a meglévő, mesterséges intelligencia által létrehozott eszközöket új marketing- és értékesítési tartalmakká kombinálja.”

A mesterséges intelligencia készenlét négy pillére

1. pillér: Biztonság

– A mesterséges intelligencia által felfedett bizalmas információk kockázatát sikerült csökkenteni azáltal, hogy differenciált adatvédelmi algoritmusok segítségével anonimizálták minden személyazonosításra alkalmas információt (PII) mielőtt azokat megosztották az LMM-ekkel.

– A mesterséges intelligencia által szolgáltatott hibás információk lehetőségét korlátozták azzal, hogy szigorú prompt engineeringet alkalmaztak és kötelező emberi felülvizsgálatokat építettek be a tartalomgenerálási folyamatba.

– A gyártóhoz való túlzott kötődés lehetőségét sikerült csökkenteni egy olyan LLM-agnosztikus platform fejlesztésével, amelyet további rugalmassági és biztonsági képességekkel egészítettek ki.

2. pillér: Az emberek

– A kezdetektől fogva egy alapos változáskezelési programmal tervezték az új mesterséges intelligencia-megoldás jövőbeli felhasználóinak bevonását.

– Az összes érdekelt fél felé világosan kommunikálták, hogy a projekt célja nem az ember kivonása a kreatív folyamatból, hanem az ismétlődő feladatok könnyítése és a tartalom gyorsabb átadása.

3. pillér: Technológia

– Az fejlesztést felgyorsították és a működési költségeket csökkentették azzal, hogy az új megoldást több külső szolgáltató különböző LLM-platformjára építették.

– Keresés-növelő generációs (RAG) architektúrát fejlesztették ki a modellképzéshez, melynek során a Lenovo belső adatforrásait vektoradatbázisokba töltötték.

– A függőséget az egyetlen LLM-platformtól csökkentették azzal, hogy a Lenovo saját adatközpontjaiban helyben tárolta az adatokat.

4. pillér: Folyamatok

– Fejlesztettek egy intuitív, felhasználóbarát felületet, amely minimalizálja a képzési követelményeket és egyszerűsíti a felhasználói elfogadást.

– Világosan meghatározott felhasználói szerepek és jogok kerültek bevezetésre, különböző szintű hozzáférésekkel a marketingesek, az eladók és a rendszergazdák számára.

Roman Olney megjegyezte: „Kiemelten fontos, hogy megfelelő ellenőrzéseket és védőkorlátokat alkalmazzunk annak érdekében, hogy az AI által generált tartalom összhangban legyen a globális Lenovo márka előírásaival. Ezért a felhasználói felület a Lenovo Studio AI egyik legkritikusabb eleme.”

Az AI-alapú megközelítés alkalmazása

A Lenovo világos ütemtervet határozott meg a Lenovo Studio AI projekthez, amely az LMM-ek képzésével, a tartalomkészítési munkafolyamatok megtervezésével és a marketingcsapatokkal való együttműködéssel kezdődött, hogy segítse őket a platformon történő tartalomfejlesztés megkezdésében. Jelenleg több mint 11 500 Lenovo értékesítő és partner használja a Lenovo Studio AI-t, hogy testre szabott, iparág-specifikus tartalmakat készítsen.

„Nemrég fejeztük be a Lenovo Studio AI sikeres proof of concept-jét, és most lépünk át az adoptálási fázisba” – mondta Olney. „Ahogy az elfogadás beindul, arra számítunk, hogy több száz marketingfelhasználó kezdi el használni a Lenovo Studio AI-t.”

A tartalomkészítés forradalmasítása

Bár a Lenovo „rögös útja” a Lenovo Studio AI-val még csak most kezdődik, a megoldás azt ígéri, hogy forradalmasítja az ügyfélkapcsolathoz való hozzáállásunkat, mivel rendkívül személyre szabott és releváns tartalmakat hoz létre.

„Világosan szeretnénk kommunikálni a potenciális ügyfeleknek, hogy a Lenovo hogyan segíthet megoldani a technológiai kihívásaikat – és minél inkább relevánsabbá tudjuk tenni ezt a tartalmat a helyzetükre való tekintettel, annál nagyobb lesz a hatása” – mondja Sandoval. „A Lenovo Studio AI segítségével eredeti tartalmat hozunk létre egy Lenovo marketinges egyszerű kérése alapján. Ami döntő fontosságú, hogy a megoldás másodpercek alatt képes elvégezni ezt a munkát, ami felszabadítja a csapatainkat, hogy az értékteremtő tevékenységekre koncentrálhassanak.”

Minőségi tartalmak gyors megvalósítása, létrehozása

A Lenovo arra számít, hogy a Lenovo Studio AI versenyképes előnyöket fog nyújtani az érdekeltek számára az egész vállalaton belül és azon túl. Míg a tartalomfejlesztés manuális megközelítése általában több hetet vesz igénybe, az AI-alapú módszer segítségével a csapatok napok vagy akár órák alatt juthatnak el az ötlettől a jóváhagyott eredményig.

„A jelenlegi információink alapján úgy látjuk, hogy a Lenovo Studio AI akár 70%-kal is csökkentheti egy új termék bevezetésének költségeit” – erősíti meg Sandoval. „Az új termékek bevezetéséhez szükséges eszközök fejlesztése is sokkal gyorsabb lehet a Lenovo Studio AI segítségével – akár nyolcszor gyorsabb, mint a mostani helyzetben. A négyhetes folyamat helyett, amikor felveszek egy PO-t, kiválasztok és eligazítok egy szállítót, és több szakaszban tartalmi felülvizsgálatokon megyek keresztül, valós időben készíthetek és finomíthatok marketinganyagokat.” – tette hozzá Sandoval.

A végponttól végpontig tartó folyamat támogatása

A Lenovo Studio AI-t úgy tervezték, hogy a tartalomkészítési folyamatot a végponttól a végpontig támogassa, beleértve az eszközök végső elrendezését is. A megoldás tartalmaz egy „amit látsz, azt kapod” szerkesztőt, ahol a marketingesek grafikákat és képeket adhatnak hozzá, és kísérletezhetnek a különböző dizájnokkal.

Olney elmagyarázta: „Egyszerű szöveges utasítások segítségével csapataink gyorsan létrehozhatnak remek tartalmakat, és azt különböző formátumokban – például prezentációs csomagként vagy brosúraként – láthatják. A marketingesek a képek megváltoztatásával és a szöveg egyes részeinek újra tervezésével tetszésük szerint módosíthatják, majd a végleges eszközt egy emberi ellenőrnek küldhetik el jóváhagyásra, hogy azt külsőleg is kiadhassák. A Lenovo Studio AI gyors és egyszerű tartalomkészítést tesz lehetővé, így arra koncentrálhatunk, ami számít: az ügyfélre.”

Rövid összegzés

A Lenovo Studio AI egy olyan innovatív platform, amely kihasználja a nagyméretű nyelvi modellek erejét a személyre szabott marketing- és értékesítési anyagok gyors létrehozására. Ez a megoldás lehetővé teszi a marketing- és értékesítési csapatok számára, hogy hatékonyan és gyorsan készítsenek kiemelkedő minőségű tartalmakat az IT döntéshozók számára.

A Lenovo Studio AI célja, hogy segítsen az érdeklődőknek megalapozott döntéseket hozni a technológiai megoldások kiválasztásában. Az iparág-specifikus tartalom fontos szerepet játszik ebben a folyamatban, mivel segít a vállalkozásoknak felmérni egy új megoldás alkalmasságát.

Ez a platform lehetővé teszi a Lenovo csapatai számára, hogy gyorsan és hatékonyan hozzanak létre célzott, kiváló minőségű tartalmat a generatív mesterséges intelligencia legújabb vívmányait kihasználva. Ezáltal a tartalomkészítési folyamat átfutási ideje jelentősen csökken, és az új termékek esetén akár nyolcszor gyorsabban is lehet tartalmakat létrehozni a korábbi módszerekhez képest.

A Lenovo Studio AI nemcsak az átfutási időt csökkenti, hanem segít biztosítani a tartalom minőségét és biztonságát is. Az általa alkalmazott biztonsági intézkedések és ellenőrzések biztosítják, hogy az AI által generált tartalom összhangban legyen a Lenovo márka előírásaival, miközben minimalizálják a hibás információk és az adatbiztonsági kockázatok lehetőségét.

Összességében a Lenovo Studio AI forradalmasítja a tartalomkészítési folyamatot a Lenovo-n belül és azon túl is, lehetővé téve a marketing- és értékesítési csapatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan hozzanak létre magas színvonalú, személyre szabott tartalmakat, ami jelentős előnyt jelent az ügyfélkapcsolatokban és az új termékek bevezetésében.

techkalauz.hu – az online techmagazin

Ha tetszett a cikk, kérlek oszd meg mással is:

További cikkeink

2025.02.07.
Visszatérhet egy régi vetélytárs az okosóra piacra
A Pebble a kezdeti okosóra verseny kezdetén próbált betörni az Apple…
2025.02.07.
Mire használható a kriptovaluta?
Ebben a cikkben feltárjuk a kriptovaluták sokoldalúságát, és bemutatjuk, hogy milyen…
2025.02.06.
Van, ahol ingyen osztogatják az AirTag-et
Elsősorban arra szolgálnak az AirTag-ek, hogy segítsenek megtalálni elhagyott tárgyakat Apple…
2025.02.05.
Új megoldásokkal állhat elő az AMD
Az, hogy mennyire állja meg a helyét az AMD új stratégiája,…
2025.02.04.
Megtiltaná az EU a konzolok és kontrollerek exportját az Oroszok számára
Elsőre furcsának tűnhet, hogy a játékkonzolok is szankciós listára kerüljenek, akárcsak…
2025.02.04.
Swift Go AI, valamint Aspire notebookokkal és asztali gépekkel bővül az Acer Copilot+ PC portfóliója
Az Acer bejelentette Copilot+ PC kínálatának bővítését, amely immár laptopokat és…
2025.02.03.
Lassan érkezhet a középkategóriás Samsung Galaxy A36
A Samsung Galaxy A36, amely a Galaxy A35 modellt váltja, már…
2025.02.02.
Kedvcsináló érkezett az Asus Zenfone 12 Ultrához
A hamarosan érkező Zenfone 12 Ultra bemutatójára február 6-án kerül sor,…