A ServiceNow és a Fujitsu bejelentette stratégiai elkötelezettségét az innovatív, több iparágat átfogó megoldások bevezetése mellett

Május 7-én került megrendezésre a ServiceNow éves ügyfél- és partnerrendezvénye, a Knowledge 2024. A Fujitsu, mint az IT-szolgáltatások és digitális transzformációs megoldások piacvezető vállalata és a ServiceNow, mint az üzleti átalakulás mesterséges intelligencia platformja közösen új stratégiai kötelezettségvállalást jelentettek be. A kötelezettségvállalás lényege, hogy innovatív ágazatközi megoldásokat hoznak létre, melyek célja az, hogy maximalizálja az értéket minden ügyfél számára világszerte. A vállalatok új Fujitsu-ServiceNow Innovációs Központot indítanak a digitális átalakulásra és az ügyfelek sikerére összpontosítva, a Fujitsu pedig kibővíti a Now Platformot, hogy még nagyobb értéket biztosítson az ügyfelek számára.

Ahogy a különböző iparágak szervezetei folyamatosan fejlődnek, a kétkezi munkáról és örökölt rendszerekről (azaz korlátozott erőforrásokból) át kell állni. A ServiceNow és a Fujitsu automatizálást fog használni, hogy segítse a vállalkozásokat a szilárd vállalati rendszerek, alkalmazások és összetett üzleti folyamatok egyszerűsítésében. A vállalatok először a gyártási szektort veszik célba, és megoldásokat hoznak a piacra a teljes mérnöki lánc menedzsment (ECM) és az ellátási lánc menedzsment (SCM) műveleteinek kezelésére.

Az innováció és a fejlesztés felgyorsítása érdekében 2024 második felében megnyílik a Fujitsu-ServiceNow Innovációs Központ a japán Kawasaki városában, ahol a két vállalat az ügyfeleknek szánt új megoldások kidolgozására, a marketingtevékenységek megvalósítására és a kölcsönös humánerőforrás-fejlesztésre összpontosít a magasabb színvonalú ügyfélsiker elérése érdekében. Ezek az erőfeszítések kezdetben azokra a felhőalapú ajánlatokra összpontosítanak, amelyek hozzájárulnak az ügyfelek működésének egyszerűsítéséhez és az adatvezérelt menedzsment megvalósításához a ServiceNow kiegészítő megoldásainak a Fujitsu Uvance-szel, a Fujitsu üzleti modelljével, amely a vállalkozások növekedését és a társadalmi problémák megoldását célozza.

„A vállalkozásoknak világszerte szükségük van egy digitális üzleti modellre, amely erőforrásokat szabadít fel az innováció előmozdításához. Ez hatalmas lehetőséget kínál a Fujitsuval való együttműködésünkre. A ServiceNow innovatív, mesterséges intelligencia első platformja, a Fujitsu mély iparági szakértelme és globális léptéke mellett, hihetetlen értéket fog hozni ügyfeleink számára, és a legösszetettebb működési kihívásokat növekedési lehetőségekké változtatja.” – mondta Bill McDermott, a ServiceNow elnök-vezérigazgatója.

„A Fujitsu az ügyfelekkel azon dolgozik, hogy az üzleti és társadalmi kihívások széles skáláját javítsa a hatékony ServiceNow platform segítségével. Amint megkezdjük ezt az új stratégiai partnerséget a ServiceNow-val, elmélyítjük saját technológiáink és gyakorlati tudásunk integrációját, többek között az olyan területeken, mint a generatív mesterséges intelligencia, a digitális társadalom kialakítására irányuló erőfeszítéseink részeként, amely a Fujitsu egyik lényeges eleme. A partnerség révén létrejött új, ágazatközi ajánlatok még nagyobb értéket fognak nyújtani több ügyfél és társadalom számára.” – tette hozzá Yoshinami Takahashi, a Fujitsu Limited Uvance alelnöke és ügyvezető igazgatója.

A ServiceNow mint hatékony, integrált platform további kihasználása érdekében a Fujitsu és a ServiceNow egyesíti a Fujitsu „Fujitsu Customer Advisory and Support Excellence” (CASE) elnevezésű világszínvonalú tanácsadó szolgáltatásait a ServiceNow Impact erejével – a ServiceNow átfogó értékgyorsító megoldásával, hogy még jobb ügyfélszolgálati szolgáltatást nyújthassanak. Az Impact globális bevezetéseiből, eszközeiből és tudásából nyert betekintések zökkenőmentesen lefordíthatók az ügyfelek ServiceNow platformjaira a CASE professzionális szolgáltatásai révén, és még ebben az évben világszerte elérhetővé válnak.

A ServiceNow ügyfeleként a Fujitsu olyan eszközöket tervez használni, mint a Now Assist AI az üzleti műveletek hatékonyságának és automatizálásának javítása érdekében, és a megszerzett tudás segítségével jelentősen racionalizálja az innovatív új ajánlatok fejlesztését. Például a Fujitsu arra számít, hogy az olyan generatív mesterségesintelligencia-képességek használatával, mint a Fujitsu Kozuchi és a Now Assist, körülbelül 30%-kal csökkentik az incidensek arányát.

A Fujitsu kiterjedt, üzleti transzformációs megoldásai és szolgáltatásai elismeréseként a vállalat elnyerte a 2024-es RiseUp with ServiceNow Worldwide of the Year címet, valamint a ServiceNow több partnerdíjjal is elismerte az APAC régióban 2024-ben.

techkalauz.hu – az online techmagazin

Ha tetszett a cikk, kérlek oszd meg mással is:

Szerző további cikkei

Kategóriák

További cikkeink

2025.03.24.
Brutális sebesség jön az SSD-knél – a PCIe 7.0 hozza el a 512 GB/s korszakát
A technológia folyamatosan gyorsul, de a PCI Express 7.0 szabvány bevezetésével…
2025.02.27.
Kibertámadás áldozatai lettek népszerű Chrome-bővítmények – 3,2 millió felhasználó érintett
Egy nagyszabású kibertámadás során hackerek feltörtek 16 népszerű Chrome-bővítményt, köztük az…
2025.02.19.
90%-os kedvezmény: Népszerű lopakodós játék mindössze 2 dollárért a Steamen
A játékosok most hatalmas kedvezménnyel szerezhetik be az egyik legnépszerűbb ’stealth’…
2025.07.04.
Kézmosás nélkül nem dolgozol – de a telefonod védtelenül használod?
A legtöbb szervezetben alapvetés, hogy a fizikai higiéniát szigorúan betartják. Az…
2025.07.04.
E Ink kijelző az érintőpadban? Forradalmasíthatja az AI-használatot a laptopokon
Az E Ink új megoldással rukkolt elő: olyan érintőpadot fejlesztett laptopokhoz, amely ugyanazt…
2025.07.03.
Dying Light: The Beast nem ad választási lehetőségeket – de ez a sorozat jövőjét szolgálja
A Dying Light: The Beast nem fogja követni elődje, a Dying…
2025.07.03.
Túl drága lett a VMware? Az HPE új virtualizációs platformmal csábítja át az elégedetlen ügyfeleket
A VMware-t 2023-ban felvásárló Broadcom új, magasabb licencdíjai sok vállalatnál komoly elégedetlenséget váltottak…
2025.07.02.
Opera VPN Pro szintet lépett – most már az ExpressVPN technológiája hajtja
Az Opera böngészőt sokan szeretik a beépített VPN funkciói miatt, de…
2025.07.02.
Soha nem fogyasztott még ennyi áramot a Google
A Google friss Fenntarthatósági Jelentése rávilágít arra, milyen méreteket öltött az…
Car video camera attached to the windshield to record driving and prevent danger from driving
2025.07.01.
Érezni a hőséget a dash camen? 8 tipp, hogy ne dobja be a törölközőt
Ha te már izzadsz a kánikulában, a műszerfal-kamerád is hasonló szenvedéseken…
2025.06.30.
A Fairphone bebizonyította: a fenntartható technológia továbbra sem érdekli a többséget
Hiába az etikus gyártás, a hosszú támogatás és a javíthatóság, a…