Kísérletbe fog a Twitter egy olyan megoldás bevezetésére, amellyel lehetővé tenné a vállalatok számára, hogy akár 50 különböző eladásra kínált terméket is futtathassanak a hivatalos profiljuk alatt. A vállalat ezzel annak a tortának egy szeletére jelentkezik be, amelyik csak az USA-ban 45 milliárd dolláros piacot jelent. Egy ideje ezt már külön szegmensként jelölik közösségi kereskedelem néven.
A Twitter Shops első körben még béta üzemmódban indul majd el, és csak a kiválasztott egyesült államokbeli vállalkozások számára lesz elérhető. A szolgáltató tesztpartnere mindehhez a Verizon távközlési szolgáltató lesz. Ez a szolgáltató szerdán már iPhone tokokat és vezeték nélküli töltőket mutatott be twitteres üzletében, számolt be róla a Reuters hírügynökség.
Felépítését tekintve a Twitter Shops a már ismert módon működik. Miután a felhasználók megtekintették a kiválasztott terméket, a rendszer a kereskedő webhelyére irányítják őket a checkout folyamat lezavarásához. Ehhez olyan live streaming szolgáltatást párosítanának, amellyel lehetővé tennék a márkától származó élő videók megtekintését a ruhák, kiegészítők vagy más cikkek vásárlásakor.
techkalauz.hu – az online techmagazin