Az Acer Magyarország felkapaszkodik a második helyre a teljes PC piacon

Az alábbi bejegyzés több, mint egy éve készült, így annak aktualitását nem garantálhatjuk. Megértésed köszönjük!

Sajtóközlemény – Magyarországon, ahol a teljes piac növekedése 5,2%-ot ért el, az elmúlt év meghozta az országban tett erőfeszítések és befektetések eredményét oly módon, hogy az Acer Magyarország a teljes PC piac második helyére kapaszkodott fel 14,4%-os piaci részesedéssel és 28,1%-os éves növekedéssel.

A notebook szektorban, az Acer Magyarország kiváló eredményeket ért el megtartva és megerősítve 25,3%-os piaci részesedéssel piacvezető pozícióját, ami 30,4%-os éves növekedésre fordítható le.
Az Acer Magyarország 2008-as pénzügyi évének kiemelkedő eredményei:
  • Második hely a teljes PC piacon 14,4%-os piaci részesedéssel és 28,1%-os növekedéssel, ami több mint a helyi PC piac növekedésének ötszöröse
  • Vezető pozíció a Notebook szektorban 25,3%-os piaci részesedéssel és 30,4%os éves növekedéssel
Az Acer megerősíti harmadik pozícióját a teljes PC piacon és második helyet ér el a notebookok területén
  (GARTNER Data 2008-as pénzügyi év)
 
Milánó, 2009 február – Az Acer, 2008-ban elért kiemelkedő eredményeivel megerősíti az eddigi pozitív növekedési trendet és vezető pozícióját a PC iparban, a nemzetközi piac nehézségei ellenére. A Gartner elemző cég által nyilvánosságra hozott nemzetközi piaci adatai szerint, az Acer megerősítette harmadik pozícióját a teljes PC piacon (asztali-, mobil PC-k és X-86 szerverek) valamint bebiztosította második helyét a notebook szegmensben is.
 
Az elmúlt évre vonatkozó Gartner adatok azt mutatták, hogy a teljes globális számítógép piac átlagosan éves 10,8%-os növekedést könyvelhetett el 2008-ra.
 
Ebben a tekintetben, az Acer kiváló ütemet és jelentős eredményeket mutatott fel, amikor megszilárdította harmadik pozícióját a teljes PC piacon 11,1% piaci részesedéssel és 24,0% éves növekedési rátával, ami több mint kétszer magasabb, mint a globális piaci növekedés.
 
A notebook szegmensben az Acer tovább erősítette világméretű második helyezését 38,8%-os növekedést regisztrálva (2007/2008), melynek hátterében 17,7% piaci részesedés áll.
 
“ Globálisan tekintve, a PC piac növekedését a fogyasztók mobil termékek iránti kereslete határozza meg, és az Acer mindig is a mobilitásra koncentrált” jegyezte meg Gianfranco Lanci, az Acer Inc. Elnök-vezérigazgatója. “ Az eredmények, amelyeket 2008-ban elértünk megerősítenek minket abban, hogy a kutatás-fejlesztésbe és a marketingbe történt befektetéseink biztos talajt teremtettek számunkra a növekedéshez és ahhoz, hogy bátran szembenézhessünk bármilyen felmerülő nehézséggel. Az Acer exponenciális növekedése a márkaismertség elterjedésének, az értékesítési csatornákra épülő üzleti modell konzisztenciájának és a termékeinkben jelen levő friss technológiájának együttes eredménye”.

Laptopkalauz.hu

Ezeket a cikkeket Neked ajánljuk!

Vélemény, hozzászólás?