Egy netes oldal által megszerzett belső értékesítési adatok szerint az elmúlt 3 hónap során többen küldték vissza az AI Pin-t, mint ahányan megvásárolták az adott időszakban. Tulajdonképpen júniusig összesen 8000 olyan darab volt, amit nem adtak postára a forgalmazónak a vételi árat visszakérve, míg ma ez már csak 7000.
Ez összességében azt jelenti, hogy a megvásárolt 10 000 készülékből 3000-nek már most visszakérték az árát, és még nem tudni, hol áll meg a folyamat. Ezeket már nem is lehet felújítani és újraértékesíteni, mert a T-Mobile ellehetetlenítette, hogy egy készüléket még egyszer egy másik előfizetéshez rendeljenek hozzá.
Az AI Pin megjelenése előtt Zoz Cuccias, a Humane szóvivője még 100 000 darab tervezett értékesítéséről beszélt az első évre vonatkozólag, ami nyilvánvalóan nem volt több, mint fantázia. Cuccias szerint a kikerült jelentés számos pontatlanságot tartalmaz, ám ennél konkrétabb kijelentést nem tett, hiába kérdezték. A vállalatnak a kritikákon felül a tűzveszélyesnek bizonyult töltőtáska problémájával is szembe kell néznie. Egyébként már május óta terjed az a pletyka, hogy a Humane vevőt keres a cégre 750 millió és 1 milliárd dollár közötti vételáron.
techkalauz.hu – az online techmagazin