Értesülések szerint már idén, egészen pontosan a 2022-es év utolsó negyedévében bevezetésre kerülhet a Netflix új, reklámokat tartalmazó olcsóbb csomagja. Fontos megemlíteni, továbbra sem arról van szó, hogy az eddigi előfizetésekre beruházó felhasználóknak kellene kötelezően reklámokat bámulniuk. Egy teljesen új, olcsó csomag fog érkezni, amiben bizony reklámok is lesznek a kedvező árért cserébe.

Az olcsóbb, reklámokkal felhigított előfizetési csomag egyébként nem újdonság, külföldön a Hulu és az HBO Max is kínál ilyen lehetőséget. Ezeknél a reklámok nem a műsor közben, hanem az adott film/sorozat előtt jelennek meg, szóval a filmélményt nem szakítják meg. Valószínűleg hasonló megoldást tervezhet a Netflix is.

A The New York Times kitért arra is (és ez már tényleg mindenkit érinteni fog), hogy a Netflix még idén elkezdheti ellenőrizni a jelszómegosztásokat. Azaz utána fog járni annak, hogy kik azok, akik esetlegesen másokkal is megosztják az előfizetésüket és az előfizetési díj szétdobásával próbálnak spórolni.
techkalauz.hu – az online techmagazin