Így szervezd ki marketing feladataidat!

0
415

A cég munkafolyamatainak kiszervezése már nem az ördögtől való, manapság egyre többen döntenek a sikeresség növelése, valamint a költségek csökkentése érdekében, hogy egy külsős cégre bízzák azokat a feladatokat, amelyre nincs elegendő idő, erőforrás, vagy éppenséggel hozzáértés cégen belül.

Marketing media
marketing

A marketing feladatok kiszervezése is egyre gyakoribb, hiszen újabb eszközök jelennek meg, melyek újabb területhez való szakértelmet igényelnek. Így válik egyszerűvé és hatékonnyá a feladatok kiszervezése olyan csapat számára, amely mindennapjait a marketing és annak folyamatosan bővülő eszköztára szövi át. 

Miért érdemes neked is kiszervezned a marketing feladatokat? 

Íme 5 érv, ami garantáltan meg fog győzni!

Feladatok kiszervezése és a stresszmentes hétköznapok

Teljesen ki tudsz kapcsolni és el tudod engedni a marketinggel kapcsolatos feladatokat, legyen az blogírás, videókészítés vagy komplett közösségi média menedzsment. Annak ellenére, hogy nem találkoztok minden nap a választott marketing csapattal, a munka ugyanolyan hatékony lesz, mintha minden nap ellenőriznéd a munkavégzést. 

Megnyugtató rugalmasság

A közös munka rugalmas lehet – kiszervezhetsz egyetlen nagyobb projektet vagy köthetsz hosszú távú megállapodást, a teher biztosan lekerül a vállaidról. Amennyiben csapatod nem rendelkezik tapasztalt marketingessel, akkor pénzt is spórolhatsz egy külsős felbérlésén, hiszen ami egy kevésbé tapasztalt emberednek hosszú hetek munkájába telik, addig egy külsős szakértő képes akár 10-15 óra alatt végezni a rá bízott feladattal – hiszen már ott lapul a sok éves rutin.

Kevesebb energia, gyorsabb eredmények

Más tevékenységekre fordíthatod a betanításhoz szükséges időt és energiát, hiszen egy újonnan felvett csapattagnak időre van szüksége ahhoz, hogy belerázódjon a munkafolyamatokba, felvegye a fonalat és otthon érezze magát a csapatodban. Egy külsős marketing ügynökséggel való együttműködés alkalmával megspórolhatod a felesleges köröket. Egy hatékony konzultációt követően mindenki tudni fogja, hogy kinek mi a dolga és azt is, hogy hogyan végezze el azt. 

Függetlenség mindenek felett

Nem függsz egyetlen embertől, így nem kell tartanod attól, hogy mi lesz, ha lebetegszik, ha szabadságra megy vagy esetlegesen felmond. Egy ügynökség több szakembert foglalkoztat, így váratlan események esetében is allokálni tudják a feladatokat, annak érdekében, hogy ne legyen gond a minőségi tartalomgyártással és hogy garantáltan végezzenek a megbeszélt határidőkre.

Plusz egy fő

Egy ügynökséggel való együttműködés alkalmával nem csak a marketing szakember munkájára számíthatsz, hanem egy projektmenedzser is segíteni fogja a gördülékeny kapcsolattartást. Elkészíti a részletes projekttervet, tartja a kapcsolatot a vállalkozásoddal, visszajelzéseket küldd, értesít a munka állapotáról, valamint folyamatosan nyomon követi a projektet, így neked ezzel a résszel sem kell törődnöd. Megnyugtató, nemde?

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét