Bemutatta a DLSS 3.5-ös verzióját az NVIDIA, ami valószínűleg majd okoz némi kavarodást, mivel a 3-as verzióval ellentétben nem csak a GeForce RTX 40-es sorozatú VGA-kkal működik. A hardverkövetelményeket a legegyszerűbb úgy megközelíteni, hogy magából a DLSS 3-ból csak a képgenerálás igényelt Ada Lovelace architektúrára épülő GPU-t.
A többi funkció már a korábbi, RTX jelölésű hardvereken is futott. Ez ugyanígy lesz a DLSS 3.5-tel is, a képgenerálás továbbra is a legújabb dizájnhoz kötött, viszont minden más működik a GeForce RTX 20-as és 30-as sorozatú VGA-kon. Az újítás leginkább a sugárkövetést érte, ugyanis leginkább a visszatükröződés effekttel nem igazán működött jól a felskálázás
Azonban most már sikerült ezen a problémán is úrrá lennie a cégnek. Az NVIDIA az újítást Ray Reconstrukction-nak hívja, de valójában nem egy új modulról van szó, a lényeg inkább annyi, hogy a DLSS 3.5 kezelhető a jelenlegi normaladatokkal, így felismerhetővé váltak az eddig problémás, sugárkövetéses effektek, és ezekre az információkra lehet is építeni a felskálázás során.
techkalauz.hu – az online techmagazin