LinkedIn-en is lesznek játékok

0
12

Az még valamennyire érthető, hogy a Netflix a filmek és a sorozatok mellett a mobiljátékokkal is bepróbálkozott, de hogy a LinkedInre miért kellenek a játékok, azt senki sem tudja.  A LinkedIn a világ legnagyobb üzleti közösségi hálózata, amely mára több mint egymilliárd felhasználót számlál. Bár nehéz elképzelni, hogy egy alapvetően álláskeresésre és üzleti kapcsolatok létesítésére építő oldalon miért akarna bárki is játszani, de értesülések szerint a platform mögött álló Microsoft játékokkal szeretné növelni a népszerűségét.

Természetesen nem nagy gépigényű, összetett játékokra kell gondolni, példaként a Wordle nevű, népszerű webalapú szójátékot említi a híroldal. Az információk szerint a LinkedIn jelenleg olyan címeken dolgozik, mint a Queens, az Inference és a Crossclimb.

Továbbá úgy tudni, hogy cégek közötti eredménylistákat is bevezetnének a platformon, azaz maguk a felhasználók is hozzájárulhatnának ahhoz, hogy a cég, ahol dolgoznak, előkelő helyen szerepelhessen a rangsorban, legalábbis az adott játék vonatkozásában. Időközben egyébként maga a LinkedIn is megerősítette, hogy dolgoznak a játékok bevezetésén, azt azonban még nem tudni, hogy pontosan mikor debütálhatnak a platformon.

techkalauz.hu – az online techmagazin

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét