Már a Disney+-ra is jönnek a reklámok ebben az évben

0
244

Finoman szólva rosszul reagált az internet népe arra, hogy a Netflix bejelentette, hogy még idén bevezetnek egy olyan előfizetői csomagot, amiben reklámokkal kompenzálják majd a minden korábbinál alacsonyabb árat. Úgy látszik, a Netflix részvények földbe állása nem rettentette el a többi szolgáltatót. Most a Disney CEO-ja is bedobta, hogy még az idén reklámokkal hígítják meg a szolgáltatásukat.

Miközben a legtöbb előfizetéssel kapcsolatban még csak pletykákat halhattunk, a Disney ügyvezetője, Bob Chapek hivatalosan is megerősítette, még 2022 vége előtt bevezetnek egy olyan csomagot, amiben a felhasználók kikerülhetetlen reklámokba fognak ütközni. A bejelentés szerint 2022 végéig csak az Amerikai Egyesült Államokban indítják el az új csomagokat, és a világ többi része majd 2023-ban kerül sorra.

Ahogy a Netflix esetében, úgy most sem szükséges felvonulást szervezni a cég székháza elé. A reklámokkal megszakított tartalmak nem a már meglévő előfizetői csomagokban bukkannának fel, hanem új, és ahogy már említettem, olcsóbb ajánlatokban.

techkalauz.hu – az online techmagazin

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét