Más szolgáltató is reklámozna streaming közben

0
1024

A streamingszolgáltatók közül elsőként a Netflix állt elő azzal az ötlettel, hogy létrehoz egy olcsóbb csomagot, ahol a reklámok is jelen vannak. Újabban pedig az Amazon Prime Video jelentette be, hogy jönnek a reklámok a platformra. Az Egyesült Államokban, Kanadában, az Egyesült Királyságban és Németországban élő előfizetők már jövő év elejétől láthatnak majd hirdetéseket az oldalon, hacsak nem fizetnek elő a „hirdetésmentes” csomagra – számolt be a BBC.

Jelenleg egy Prime-előfizetés, amely a streamingszoláltatáson felül egynapos kiszállítást biztosít az ügyfeleknek az Amazonról, havi 8,99 fontba kerül az Egyesült Királyságban. Ez átszámítva körülbelül 4 ezer forintnak felel meg. Minálunk (mivel én is használom) ezzel szemben igen kedvezően, átszámolva mindössze havi 899 forintért fizethetünk elő az Amazon Prime Videóra.

A cég elmondta, hogy néhány héttel a hirdetések bevezetése előtt felveszi majd a kapcsolatot az előfizetőkkel, hogy tájékoztassa őket arról, hogyan tudnak feliratkozni a hirdetésmentes lehetőségre, ha szeretnének. A BBC megjegyzi: az élő sportmérkőzések továbbra is tartalmazni fognak hirdetéseket még azok számára is, akik a reklámmentes csomagra fizetnek elő.

techkalauz.hu – az online techmagazin

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét