Az American Trucks megbízásából készült felmérés bebizonyította, hogy a BMW és a Subaru logója felismerhetőbb, mint a Tesláé. Sőt, a válaszadóknak jobban tetszett az AI által generált logó, mint az eredeti.
Az American Trucks felméréséből az derült ki, hogy a két legfelismerhetőbb autólogó a következő: BMW és Subaru. A címben említett EV márka pedig a 9. helyen „kullog”, a Mercedest azonban ennek ellenére is sikerült leelőzni e felmérésben.
Érdekes megállapítás, hogy amikor több AI által generált Tesla logót mutattak a tesztalanyoknak, akkor jobbnak értékelték ezeket, mint az eredetit. Ez azonban szinte minden más autógyártó cégre igaz volt a felmérésben, nem csak a Teslára.
Az is kiderült a felmérésből, hogy a 45 év alatti korosztály sokkal inkább tudja elképzelni, hogy következő autója elektromos lesz mint a 45 év felettiek.
techkalauz.hu – az online techmagazin