Modernizálás minden téren – A Fujitsu felgyorsítaná a következő generációs DX platformokra való átállást

0
850

Az újonnan létrehozott Center of Excellence (kiválósági központ) szakértőket biztosít annak érdekében, hogy segítse ügyfeleit a modernizált platformokra való zökkenőmentes átállásban.

A Fujitsu nemrég egy átfogó frissítést jelentett be, amellyel fejleszti modernizációs szolgáltatásait, és újragondolja az ügyfelek meglévő információs rendszereinek megközelítését a digitális átalakulás (DX) megvalósítása érdekében. A Fujitsu együttműködik ügyfeleivel annak érdekében, hogy segítsen nekik meghatározni céljaikat, beleértve az üzleti folyamatokat, adatokat, alkalmazásokat és IT-infrastruktúrát, hogy megtervezzék az ideális DX-platformot, miközben útmutatást adnak a rendszerek egyszerűsítéséhez és modernizálásához.

Ennek érdekében a Fujitsu új kiválósági központot (CoE – Center of Excellence) hoz létre Modernization Knowledge Center néven, ami magyarul valami olyasmit tesz, hogy „Modernizációs Tudásközpont”. Ez a létesítmény a modernizációhoz nélkülözhetetlen műszaki információk és szakértelem fókuszpontjaként szolgál majd. Ez a központ 2022 szeptemberétől kezdi meg a támogatást a japán piacon lévő ügyfelek számára, ezután pedig nagyobb babérokra törnek és a globális porondra lépnek, hogy a világ minden táján biztosíthassák szervíztámogatásukat és egyéb szolgáltatásaikat.

Ezzel a lépéssel a Fujitsu bizonyítja elkötelezettségét amellett, hogy a modernizációs szolgáltatások átfogó csomagjával optimális élményt nyújtson ügyfelei számára, amely magában foglalja az átfogó szakértői támogatást, amelyet a legmodernebb technológiák erősítenek meg, hogy magabiztosan és nyugodtan irányítsák az ügyfeleket a modernizációs útjukon.

Kiszámíthatatlan időket élünk, rugalmasságra és agilitásra van szükség az információs rendszerek terén is

Ahogy a vállalatok továbbra is az egyre nagyobb kihívásokkal teli és kiszámíthatatlan világgal küzdenek, a változásokhoz való alkalmazkodás és a rugalmasság egyre nagyobb jelentőséget kap. A jövőben ez az üzleti versenyképesség megőrzésének és a fenntartható gazdálkodás megvalósításának egy alapvető szükséglete lesz. Hagyományosan az információs rendszereket a köz- és a pénzügyi szektor, valamint a vállalat üzleti tevékenységeit magában foglaló különálló műveletek, például a termelés, az elosztás, az értékesítés és a könyvelés számára tervezték. Sok esetben az információs rendszerek és adatstruktúrák kiépítése nem is lenne olyan nehéz, azonban a megfelelő technológia, technika, illetve egységesség hiánya a modern rendszerekre való átállást időigényessé, költségessé és más szempontból is megterhelővé, szinte lehetetlenné teszi.

A Fujitsu ügyfeleivel együttműködve korszerűsíti a régi rendszereket annak érdekében, hogy leküzdje azt a „2025-ös sziklafalat”, amit a Japán Gazdasági, Kereskedelmi és Ipari Minisztérium a DX jelentésében említ.

2022 februárjában a Fujitsu bejelentette nagyszámítógépes és UNIX szervereinek kivezetését, illetve támogatottságuk megszüntetését, mindezt saját Hybrid IT roadmapjük részeként. Azonban továbbra se hagyják cserben azon ügyfeleiket, akik eddig nagyszámítógépes és UNIX szervereiket használják/használták, ugyanis a Fujitsu segít nekik az átállásban. Olyan szolgáltatásokat nyújtanak, mint a teljes körű szakértelem, valamint világszínvonalú technológiai képességek olyan kulcsfontosságú területeken, mint a számítástechnika, a hálózatok, a mesterséges intelligencia, az adatok és biztonság, valamint egyéb technológiák, melyek átfogó modernizációs szolgáltatásokat nyújtanak.

A Fujitsu arra számít, hogy 2025-ig világszerte 3000 ügyfél fogja igénybe venni modernizációs szolgáltatásait, és 35 000 ember vesz részt ezeknek a megvalósításában, olyan erőforrásokból merítve, mint a Fujitsu Global Delivery Centers hálózata.

A modernizációs szolgáltatások megerősítése: A A Fujitsu modernizációs szolgáltatásai négy kulcselemből állnak: (1) Üzleti és eszközvizualizáció; (2) Tervezet elkészítése; (3) Átfogó információs rendszer racionalizálása; és (4) modernizáció. Egyébiránt a Fujitsu technikai segítséget is nyújt azoknak az ügyfeleknek, akik önállóan szeretnének modernizálni.

  • Üzleti és eszközvizualizáció: A Fujitsu számos folyamatbányászati ​​eszközt, köztük a „Celonis EMS”-t (2) és az „SAP® Signavio”-t (3) használja az üzleti folyamatok, a készlettörzsadatok, az adatelemzésen keresztüli adatok és az alkalmazások megjelenítéséhez.
    Az alkalmazások vizualizálásához a Fujitsu szoftvertérképe segítségével alkalmazások szerkezeti elemzését, működő eszközelemzést, hasonlóságelemzést, eszközjellemző-elemzést és rendszerkorrelációs elemzést végez.
  • Tervezet elkészítése: A Ridgelinez Ltd.-vel (5) és tanácsadó partnereivel együttműködve a Fujitsu egy nagyszerű tervet készít olyan keretrendszerek felhasználásával, mint a TOGAF® Standard (6), a The Open Group szabványa, amely az EA (Enterprise Architecture) egyik módszere.
  • Átfogó információs rendszer racionalizálása (egyszerűsítése): Néhány információs rendszer eszközét annak ellenére karbantartják és üzemeltetik, hogy ritkán használják őket. A vizualizáció révén a Fujitsu segíthet ügyfeleinek az operációs rendszer eszközeinek stratégiai egyszerűsítésében.
  • Modernizáció: A Fujitsu segíti a rendszerek korszerűsítését és modernizálását azáltal, hogy újrahosztolja, átépíti, lebonyolítja a szolgáltatások beépítését, alamint különféle eszközöket használ az újraíráshoz, továbbá egyéb intézkedéseket végez az ügyfelek eszköztárán belüli egyedi információs rendszer paraméterei szerint. Az IT-infrastruktúra esetében a Fujitsu támogatja a nyilvános felhőre és a Fujitsu Uvance Hybrid IT-ajánlatokon alapuló privát felhőre való átállást.

Az új Center of Excellence: a „Modernizációs Tudásközpont – Modernization Knowledge Center”

Szeptember 1-jén újonnan megalakult a Modernizációs Tudásközpont – Modernization Knowledge Center, amely a modernizációval kapcsolatos műszaki információk és szakértelem gyűjtőhelyeként fog szolgálni. A CoE hozzáférést biztosít az ügyfeleknek a modernizációs folyamathoz nélkülözhetetlen erőforrásokhoz, beleértve a nagyszámítógépes UNIX szerverek nyílt rendszereivel kapcsolatos műszaki információkat, a vállalatok és az ágazatok közötti átmenet bevált gyakorlatait és tapasztalatait, valamint egyéb információkat a hasznos eszközökről, szolgáltatásokról és speciális partnerekről.

Az új „kiválósági központ” (CoE) a képességek és erőforrások teljes készletére támaszkodik, hogy az ügyfeleknek támogatást nyújtson, beleértve a következőket:

  • belső és külső ismeretek gyűjtése és rendszerezése
  • információmegosztás előmozdítása
  • együttműködés a különböző eszközöket biztosító szakosodott partnerekkel és szolgáltatások
  • támogatás nyújtása üzleti ügyletekhez és műszaki kérdésekhez
  • visszajelzés a szállítási gyakorlatok során szerzett tudásról
  • betekintés az ügyfélrendszerek korszerűsítésének helyzetébe

techkalauz.hu – az online techmagazin

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét