Bár a hongkongi TP Vision bő tíz éve felvásárolta a Philips tévés leányvállalatát, viszont a márkát nem szüntette meg, nem züllesztette le. A Philips így továbbra is egyike a televíziós szektor leginnovatívabb szereplőinek. A cég stratégiai igazgatóját a What Hi-Fi nevű brit magazin faggatta a cég terveiről egy barcelonai eseményen, és Danny Tack készségesen is válaszolt néhány fontos kérdésre.
Kiderült, hogy a Philips látja, hogy a riválisok egymásra licitálnak mostanában az óriási televíziók szegmensében, azonban a vállalat ebbe a versengésbe nem kíván beszállni. Szerintük ez, legalábbis egyelőre túl kicsi szegmens, és úgy vélik, hogy nincs is nagyon valós fogyasztói igény a 77 hüvelykesnél nagyobb televíziókra.
Danny Tack azt is elárulta, hogy jelenleg a Micro LED kijelzők sincsenek fókuszban. Tisztában van azzal, hogy több cég is gőzerővel fejleszti ezt az eljárást, azonban meglátása szerint ez a technológia jó darabig még nem lesz kész arra, hogy meghódítsa a felhasználók lakásait és házait. Tisztában vannak tehát e megoldás előnyeivel, de a hátrányaival is, és úgy vélik, hogy jelenleg ez utóbbiak még mindig többet nyomnak a latban.
techkalauz.hu – az online techmagazin