Sony – égés

0
372

A Sony – aki inkább divatnotebookokat, mint komoly megoldásokat gyárt – az Egyesült Államokban közel negyedmillió gépet rendelt vissza. A visszavitel önkéntes alapon működik, a felhasználó eldönti: él a lehetőséggel, vagy a másik utat választja, azaz a gyártó oldaláról letölti az új BIOS-t mellyel a Sony szerint elmúlik a probléma. Ám minden valamirevaló felhasználó tudja: az ilyen jellegű intézkedések nem javítják a hűtés hatásfokát, hanem a hardverelemeket butítják le, hogy ne melegedjenek annyira. A visszahívások a Sony Vaio F és Vaio C sorozatokat érintik. A legtöbb jelentés eltorzult, felpúpozódott billentyűzetről és eldeformálódott külső burkolatról érkezett. Ez hatalmas hőhatást jelent, így bátran kijelenthetjük: a Sony valamit nagyon benézett a hűtés, illetve a gép tervezésekor (már ha egyáltalán a dizájnon kívül a Sony tervez-e bármit tudatosan…).
Mindenesetre az is elgondolkodtató, hogy a hibás sorozatot a Sony 4 hónapon át – 2010 januárjától áprilisáig – gyártotta anélkül, hogy a problémával foglalkozott volna. Így aztán az Egyesült Állaokon kívül még több, mint negyedmillió további felhasználót érint a probléma, a világon összesen 535.000 Vaio tulajdonosnak kell valamit tennie a gépével.
A Sony az alábbi weboldalon ad támogatást az érintett gépekhez, de az, hogy BIOS szinten visszabutítom a gépem hogy ne melegedjen annyira, a lehető legnevetségesebb megoldás. Gratulálunk Sony…

http://esupport.sony.com/US/f1cw2update

techkalauz.hu

Hirdetés

 

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét