Többet költünk mobiljátékokra – Közel 8%-kal nőttek a mobiljátékokra fordított kiadások 2021 harmadik negyedévében

0
50

Habár a mobilalkalmazások és játékok letöltéseinek száma csökkent éves összehasonlításban – köszönhető a járványhelyzet enyhülésének -, az Apple App Store-ba és a Google Play Áruházba befolyó pénzmennyiség továbbra is emelkedik. A TikTok továbbra is listavezető

Világszinten kismértékben (1,9%) csökkent a letöltött alkalmazások száma éves összeshasonlításban (2020Q3 vs 2021Q3). Ez azonban nem akadályozta meg, hogy az összes alkalmazás által letöltésével szerzett pénzösszeg 33,6 milliárd dollárra növekedjen, ami 13,2, illetve 18,6%-ot jelent.

A TikTok 41%-os növekedést ért el az előző év azonos időszakához hasonlítva, így továbbra is az első helyen áll a listán. Harmadik helyen pedig a YouTube van.

Csupán a játékok bevételei 7,7%-os növekedést értek el éves összeshasonlításban. Nem meglepő módon a PUBG Mobile tarolt a legnagyobbat, ő került az első helyre.

Számos Európában ismeretlen játék is bekerült a top alkalmazások közé, köszönhetően a hatalmas keleti piacnak, illetve az ottani tech-kultúrának.

techkalauz.hu – az online tech magazin

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét