Visszaköltözött Magyarországra a Lenovo szervizhálózata: örülhetnek az IdeaPad tulajdonosok

Sokan talán nem tudják, de végre hazánkban is megoldhatóvá vált – legalább – a Lenovo Ideapadok garanciális szervizügyintézése. Ennek örömére a magyarországi telephellyel rendelkező Telemax kapta meg a lehetőséget, hogy bizonyítson ezen a téren. Az Ideapadok mellett a betegeskedő Lenovo tabletek problémái is orvosolhatóak lesznek a Telemaxnál.

Visszaköltözött Magyarországra a Lenovo szervizhálózata: örülhetnek az IdeaPad tulajdonosok

Az első és legfontosabb információ; az ügyfélfogadás ideje. Ez Hétfőtől-Péntekig, 09.00-tól 18.00-ig történhet meg, a Tel:+36-23-801-729-as telefonszámot használva tudjuk a szervizt elérni (ebben az esetben a 8-as menüpontot kell választani a garanciális bejelentéshez / 3 napos – DOA – ügyintézéshez). Bár jelenleg is futár viszi el és hozza vissza az eszközt, kifejezetten nagy előrelépésnek tartjuk, hogy nem egy másik országban levő szervizzel kell egyeztetni és ügyet intézni, ha valami probléma üti fel a fejét.

 

A Telemax szerviz a következő Lenovo termékek garanciális javítását intézheti:

  • IdeaPad termékcsalád összes tagja (G, S, U, Y, Z, Flex, Miix, Yoga)
  • IdeaCentre termékcsalád összes tagja (A, B, C, Q)
  • Lenovo B & M notebook termékcsaládok
  • Lenovo H & K desktop termékcsaládok
  • IdeaPad tablet: A, S, Yoga termékcsaládok

 

A garanciális ügymenet a következőképpen épül fel: először is meg kell írnunk a futárigényünket a lenovo@tmx.hu e-mail címre a következő adatok megadásával;

  • Név
  • Szállítási cím
  • Telefonszám
  • Termék típusa
  • Termék típus szám (PN)
  • Gyári sorozat szám (SN)
  • Vásárlás dátuma, illetve rendelkezik-e olyan dokumentummal (számla vagy jótállási jegy) amely ezt bizonyítja
  • Hibaleírás

A feldolgozást követően a futár 1-2 munkanapon belül elviszi a meghibásodott eszközt, majd a javítást végeztével vissza is szállítja azt.

Személyesen a budaörsi ügyfélszolgálaton (2040 Budaörs, Kinizsi utca 2/b) is leadható a készülék, ebben az esetben a javítás után ugyan ide kell elmennünk. Az általunk olvasott hivatalos közlemény is felhívja a figyelmet arra, hogy a biztonsági mentés végrehajtása nem szervizteendő, az eszközön tárolt adatok biztonságáért nem tud felelősséget vállalni a javító.

Gabe

Ezeket a cikkeket Neked ajánljuk!

Vélemény, hozzászólás?