10%-kal nőtt az átlagos értékesítési ára a telefonoknak globálisan

0
143

Egy új elemzés szerint – melyet a Counterpoint Research adott ki – 2020 második negyedévében a főbb piacokon 10%-al többet költenek a vásárlók telefonra, a tavalyi év ugyanezen negyedévéhez hasonlítva.

Rövidítve ASP-nek hívja az angol, amely az Average Selling Price kifejezés mozaik szava. Ez azt mutatja meg, hogy a vásárlók átlagosan mennyi pénzt szánnak a telefonjukra.

A főbb piacok, amelyekről az elemzés készült a következők: Észak-Amerika, Latin-Amerika, Európa, Közel-Kelet és Afrika, Ázsia-és Csendes-óceáni térség és Kína.

Hirdetés

A legnagyon ASP növekedés Kínában történt, ahol 310 dollár az átlag és 13% az emelkedés. Eközben Észak-Amerikában csupán 7%-os növekedést tapasztaltak, viszont itt a legmagasabb a szám, 471 dollárral a dobogó első helyét foglalják el. Latin-Amerika az egyetlen régió, ahol csökkenés tapasztalható, itt -5%-ot állapítottak meg. 

Valamint egy másik felmérést is közölt a Counterpoint, ami a gyártók részesedését leplezi a globális piacon.

Az Apple még mindig nyugodt szívvel vezeti a piacot, viszont ami érdekes (számomra), hogy a Huawei 20%-ával a második helyen tud lenni, a történtek ellenére is.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét