A Subaru a közelmúltban tette közzé 2022-2023-as pénzügyi eredményeit, amelyekben kiderült, hogy 2026-ra négy crossover modellre bővül az elektromos kínálat. A Subaru és a Toyota eddig nagyon elkésett az elektromos járművek bulijáról, és emiatt a páros a jövőben bevételt veszíthet. A Subaru 2026-tól évi 200 000 elektromos járművet kíván eladni.
A Subaru felfedte, hogy jelentősen növelni kívánja részesedését az elektromos járművek piacán. A legizgalmasabb – vagy legkiábrándítóbb, ha valaki az STI rajangója) bejelentése a gyártónak az, hogy a japán márka további három elektromos crossover SUV-val bővíti a kínálatát, így a teljes szám négyre nő. Nem árultak el sok mást villamosítási terveiről, mint azt, hogy drasztikusan növeli a termelési kapacitását, hogy kielégítse az elektromos járművek iránti keresletet.
2026-ra el szeretné érni a gyártó az évi 200 000 EV eladást. Összehasonlításképp a Tesla több mint 400 000 járművet értékesített csak 2023 első négy hónapjában – de a két gyártót ne akarjuk ilyen szinten összehasonlítani.
techkalauz.hu – az online techmagazin