Az elmúlt két évtizedben egymást érték az induló közösségi oldalak: a Facebook-ot követő Instagram, Snapchat, Twitter és TikTok sikere vélhetően az újdonság csábító erejének köszönhető. Viszont emellett az igényekre építő progressziónak is köszönhető, hogy képesek voltak mindig új dolgokat kipróbálni, egymástól átvenni. Így fordulhatott elő, hogy mára szinte minden oldalon megtalálhatóak ugyanazok a funkciók.
Eddig a TikTok kizárólag videós posztok közétételét tette lehetővé, de a döntéshozók úgy határoztak, hogy a jövőben szabad utat engednek a szöveges posztoknak is. Döntésüket azzal indokolták, hogy szeretnének azoknak is kedvezni, akik jobban kedvelik a közlés írott formáját. Persze sejthető, hogy a cég ezzel szeretné a saját térfelén tudni azokat, akik eddig a Twittert illetve az újonnan indult Threadset használták hasonló célból.
A felhasználók mostantól ezer szavas terjedelemben tehetik közzé gondolataikat a videós platformon. A szöveg mögé színes hátteret választhatnak, és matricákat használhatnak fel a szöveges poszt elkészítéséhez.
techkalauz.hu – az online techmagazin