Dell helyszíni garancia, avagy hibaelhárítás 24 órán belül

0
762

Írásainkban folyamatosan azt hangsúlyozzuk, hogy a noteszgépek egyik legfontosabb eleme a support, vagyis a szerviz és annak minősége. Három fajta garanciális típus létezik a notebookoknál.

(1) A szervizgarancia (carry in), mely során ha elromlik a noteszgép a fogyasztó azt elviszi a szervizbe és lehetőség szerint 15 napon belül megjavítják.
(2) A hozom-viszem garancia (pick up and return), mely során a gyártó az ügyfélszolgálatának segítségével futárt küld a fogyasztóhoz, a futár beszállítja a noteszgépet a központi szervizbe, majd annak elkészültével vissza is szállítja hozzánk lehetőség szerint 15 napon belül.

Dell helyszíni garancia, avagy hibaelhárítás 24 órán belül

Hirdetés

(3) A hamarkodik pedig a helyszíni garancia (next business day), mely általában opcionálisan választható a gyártóknál súlyos felár ellenében. Ezt a garanciális szolgáltatást a Dell alapból adja a Latitude, Vostro (kivéve Vostro 2520), XPS és Precision modellekhez. A helyszíni garancia röviden annyit jelenti, hogy ha elromlik az előbb említett Dell noteszgépek egyike, akkor az ügyfél felhívja +36 80 016-157-es telefonszámot, ahol egy diszpécser a felveszi az adatait. Adatfelvétel után a Dell a fogyasztó tartózkodási helyéhez legközelebbi hivatalos Dell szervizt kiértesíti, majd a szervizes bepattan gépjárművébe és egyeztetett helyszínen (akár a fogyasztó lakásában) megtörténik a hibajavítás 24 órán belül.

Röviden és tömören ha a jövőben Dell Latitude, Vostro (kivéve Vostro 2520), XPS és Precision noteszgépet vásárlunk akkor 3 éven keresztül bárhol legyünk, bármi baja legyen a készülékünknek azt lehetőség szerint 24 órán belül a helyszínen (akár a fogyasztó lakásán) megjavítják.

Természetesen ha szeretnénk akár személyesen is bevihetjük szervizbe noteszgépünket, mely esetében is áll a 24 órás javítási határidő. Sőt! Még jobban is járunk, ugyanis szervizkörnyezetben a hiba sokkal pontosabban behatárolható mint mondjuk a szervizes kocsi hátsó ülésén vagy mondjuk az ügyfél konyhájában és nem fordulhat elő az sem, hogy másnapra is ki kell hívni a szervizest mivel a hiba behatárolása, illetve elhárítása pontatlan volt. Továbbá a szervizben lehetőségünk van még adatmentésre vagy RAM, SSD, HDD bővítésre, illetve ki is tudják takarítani noteszgépünket amit ugyebár 6 havonta azért illik megejteni, ugyanis könnyedén szeretett készülékünk vesztét okozhatja a kiszáradó hűtőpaszta, illetve a hőkivezető nyílást eltömítő porcica. Erről részletes információt találhat a „Rendszeres időközönként tisztítsuk ki (és meg) laptopunkat!” című írásunkban.

Forrás: Teszteltük a Dell Next Business Day garancia szolgáltatását
Hibabejlentő vonal telefonszáma: +36 80 016-157
Dell hivatalos szerviz: Laptopszalon Kft.
Dell online garancia ellenőrző: katt

Pucu

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét