A vállalat tovább növelte árbevételét, piaci részesedését és jövedelmezőségét, miközben szélesítette beruházásait és erőforrásait
A Philips márkájú TV-k és audiotermékek tervezéséért, fejlesztéséért, gyártásáért, értékesítéséért és marketingjéért felelős TP Vision az előző év után 2020-ban is a szektor átlagát meghaladó mértékben növekedett minden üzleti mutató tekintetében. A 2020. szeptemberében hatalmas sikerrel megtartott első online sajtókonferenciája után a TP Vision 2021 januárjában egy speciális interaktív online sajtótájékoztató keretében közzétette legújabb üzleti eredményeit, híreit és a 2021 első félévében piacra kerülő új termékeit.
A januári online sajtótájékoztatón Kostas Vouzas vezérigazgató és Martijn Smelt, a TP Vision (Philips TV & Sound) európai részlegéért felelős marketingvezető több mint 1500 fős globális közönség előtt ismertette a vállalat kivételes üzleti teljesítményének részleteit és a vállalat legújabb termékeit.
Az alábbi részletek hangzottak el:
- Árbevételben és jövedelmezőségben is növekedett a vállalat.
- 2020 értékesítési adatai 2019-hez képest:
- A Philips TV & Sound üzletág egésze 9%-kal növekedett
- Az OLED TV-k eladása 20%-kal növekedett (új modelleket és képernyőméreteket hoztak piacra).
- A prémium OLED szegmensben a Philips vezet az OLED+ készülékekkel, amelyek értékesítését 2020-ban megháromszorozta.
- A TV Performance sorozat eladásai 80%-kal növekedtek (új és továbbfejlesztett modelleket jelentettek be).
- A Philips TV & Sound értékesítési volumene 40%-kal növekedett az utóbbi 5 évben
- A sportolókat célzó fejhallgatóival és fülhallgatóival a Philips Sound megduplázta az eladásokat 2020-ban.
- Az új digitális stratégiára történő összpontosítás kiváló eredményeket hozott, jelentősen növelte a márka online jelenlétét és megduplázta a TP Vision kiskereskedelmi partnereinek forgalmát.
- Európa-szerte több mint 140 médiadíj 2020-ban: 100 alkalommal a TV-ket, 40 alkalommal az audiotermékeket díjazták.
Az amsterdami székhelyű TP Vision vállalat felel a Philips márkájú TV készülékekért (Európa, Oroszország, Közel-Kelet, Dél-Amerika, India és bizonyos ázsiai-csendes-óceáni országok), valamint újabban a Philips márkájú audiotermékekért (globálisan) a Koninklijke Philips NV védjegye alatt.
Az elmúlt nyolc évben a folyamatos befektetéseknek köszönhetően a TP Vision irányítása alatt a Philips TV a képminőség, a hangminőség, az innováció és a kiváló design révén iparági referencia lett.
A TP Vision, az OLED TV technológia korai úttörőjeként, a P5 processzor – immár MI technológiával – házon belüli fejlesztésével a Philips ismét a TV képminőség csúcsát jelenti.
A legjobb képminőség az egyik alapvető magyarázata annak, hogy a Philips folyamatosan növekszik az értékesítésben és a piaci részesedésben – 2020-ban az OLED-készülékek értékesítése 20%-kal nőtt. Az online eseményen mutatták be az új és továbbfejlesztett OLED806 modellt, amely 48”-es, és első alkalommal 77”-es mérettel is bővült.
A díjnyertes P5 MI képfeldolgozó processzort – a Bowers & Wilkins céggel összefogva kifejlesztett – egyedülálló, kivételes és kifogástalan hangzással kombinálva a TP Vision saját prémium OLED termékei, a Philips OLED+ széria készülékei a piac legfelső szegmensében éves szinten több mint 300%-os növekedést mutatnak.
A sikert több, középkategóriás termékkel is megismételték, különös tekintettel a rendkívül népszerű Performance sorozat bevezetésére, amely azzal a koncepcióval indult, hogy világos és egyszerű választást kínáljon a fogyasztóknak: egy készülék, amely a prémium termékek minőségét és teljesítményét nyújtja, beleértve a Philips egyedülálló Ambilight technológiáját, de mindezt középkategóriás, rendkívül versenyképes áron.
A Performance sorozat továbbra is a „The One to watch” szlogen alatt került forgalomba, hangsúlyozva azt, hogy ez az egy tévékészülék az, amelyben minden megtalálható, amire a fogyasztónak szüksége lehet. Ez az eladások további 80%-os növekedését eredményezte 2020-ban, ami annyit jelent, hogy a Performance sorozat csaknem megkétszerezte az előző év, illetve az azt megelőző év értékesítését.
A TP Vision hasonló figyelmet fordított a Philips Sound márkára 2020-ban, ideértve a Philips Fidelio újbóli bevezetését prémium fejhallgatóval és soundbar hangsugárzókkal. Ennek hatására az üzleti eredmény megduplázódott 2020-ban.
2021-ben további Philips Fidelio termékbemutatókat terveznek, emellett a TP Vision a rendkívül népszerű és növekvő, célzottan a sportolóknak szóló sportfejhallgató-piacon is nagy előrelépést jelent be.
A TP Vision folytatja beruházásait, hogy a Philips márka a szórakoztatóelektronikai piacon tovább fejlődjön és növekedjen, hogy a társaság erőforrásainak és szervezetének erősítésével és bővítésével a gyorsított digitális beruházásokra és a fokozott kiskereskedelmi partnerségekre összpontosítson.