Az AMD nem kevesebbet ígér (majdnem) minden játékhoz, mint még több FPS-t. Hogy hogyan? A január 24-i frissítéssel élesedik a Fluid Motion Frame Generation, mely a Radeon RX 6000 és RX 7000 szériás VGA-kkal lesz kompatibilis. A funkció elvileg lényegesen megnöveli a képkockaszámot, így okkal várják a gamerek.

A DLSS 3.0 Frame Generation segítségével az Nvidia azt a lehetőséget kínálja, hogy 2022 októbere óta minden második egyedi képkockát mesterséges intelligencia dolgozzon fel annak érdekében, hogy ideális esetben kétszer akkora képkockasebességet érjen el (a legjobb esetben). A fogás: A DLSS 3.0 Frame Generation használatához nem csak egy kompatibilis GeForce RTX 4000 grafikus kártya szükséges, de a technológia is csak bizonyos, a funkciót kifejezetten támogató játékokban működik.
Az FSR 3 Frame Generation segítségével az AMD olyan alternatívát kínál, amely szintén csak bizonyos játékokban működik. Ez január 24-től egy illesztőprogram-frissítéssel módosul, mivel az AMD Fluid Motion Frames (AFMF) közvetlenül az AMD Software: Adrenalin Edition-ben aktiválható, majd bármely DirectX 11-re vagy DirectX 12-re épülő játékban használható, azaz az elmúlt évek szinte minden játékával működni fog.
techkalauz.hu – az online techmagazin