Az Nvidia elhintette a DLSS 2.2 frissítését egy Rainbow Six Siege patch-ben

0
82

Egyelőre nincs hivatalos kiadásról információ, de néhány Reddit felhasználónak sikerült frissített fájlokat más olyan játékba átportolni, amelyek rendelkeznek DLSS támogatottsággal. Habár ennek hatására az FPS számok nem nőttek meg, a képminőség és néhány vizuális effektus szemmel láthatóan szebb lett.

Érdekesség, hogy R6S esetén 4K-ban akár 50%-os FPS növekedést is elérhetünk, azonban a HUD elemek a renderelési felbontásban jelennek meg a natív helyett, szóval még van mit faragni. Valamint felmerül egy kérdés tőlem, mint gamer: ki játszik kompetitív játékot 4K-ban?

A pontos új DLSS verziószám 2.2.6.0 és ez a legújabb R6S frissítéssel lepleződött le. Pontosan egyelőre nem tudjuk mit javít ez a frissítés, azonban egy kis „okoskodás” után Reddit felhasználók átportolták a fájlokat más játékokba, ennek hála pedig minőségjavulást észleltek.

Hirdetés

Játékosok, akik már tesztelték az R6 Siege DLSS verzióját, nincsenek túlságosan elragadtatva, ugyanis a HUD elemek nem a natív, hanem a renderelési felbontásban jelennek meg, aminek eredménye nem a legszebb.

techkalauz.hu – az online tech magazin

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét