Okostelefonjaink ma már hétköznapjaink szerves részét képviselik, gyakorlatilag az élet minden területén szükségünk van ezekre az eszközökre, hiszen a mindennapi kommunikáció alapját szolgálják, miközben felhasználjuk őket a mindennapi szórakozáshoz, pénzügyeink intézéséhez és egy sor olyan tevékenységi körhöz, amiben ma már nélkülözhetetlennek tekinthetők.
Ennek megfelelően rendkívül nagy kellemetlenséget tud okozni, ha telefonunk tönkremegy és javításra szorul. Kis túlzással ilyenkor megszűnünk létezni, ezáltal rendkívül lényeges, hogy minél gyorsabban meg tudják javítani, méghozzá egy olyan helyen, ahol a garantált gyári minőségű alkatrészek mellett hozzáértő szerelők végzik a munkát.
Ha még nem találtunk magunknak megfelelő helyet, ami megfelel ezeknek a kritériumoknak, akkor érdemes lehet megismerkedni a budapesti Okostelefon Szervizzel, mely közel sem csak a fővárosban élők számára lehet jó megoldás egy telefon meghibásodása esetén.
Az Okostelefon Szerviz hátteréről
A Budapesten, a Hegedűs Gyula utca 15. szám alatt elérhető okostelefonszerviz.hu korábban éveken át Huawei Szervizként működött Magyarországon. Az elmúlt hónapokban azonban nevet változtattak, hogy a jövőben sokkal átfogóbb szolgáltatásokat tudjanak nyújtani a vásárlók számára, de kezdetben még a kínai gyártó készülékei maradnak a középpontban
A csapat már 2016 óta foglalkozik Huawei telefonok teljes körű javításával és szervizelésével, a több mint ötéves fennállás során pedig több ezer készülék fordult már meg a kezeik között. Emiatt óriási tapasztalattal és rengeteg gyakorlattal rendelkeznek, de ezen felül rengeteg más egyéb olyan tulajdonsággal is büszkélkedhetnek, amiért érdemes számításba venni őket, ha okostelefonunk meghibásodott.
Kereshetjük őket hardveres és szoftveres problémák esetén egyaránt, így gyakorlatilag bármilyen hibáról is van szó készülékünk esetén, egyszerű karbantartásról, adatmentésről, frissítésről, betörött kijelzőről vagy elhasználódott akkumulátorról, a szervizben garantáltan segítenek majd megoldani a helyzetet.
Az Okostelefon Szerviz sajátosságairól
Hogy a budapesti Okostelefon Szerviz a nevével ellentétben miért nem nevezhető csak egy újabb átlagos telefonszerviznek, azt kiválóan megmutatják a hozzájuk köthető sajátosságok, illetve természetesen a kapcsolódó szolgáltatások is. Lássuk ezek közül a legfontosabbakat!
Magas minőségű alkatrészek, garanciális javítás
Ami rendkívül fontos az Okostelefon Szerviz kapcsán, hogy a javítási feladatokat minden esetben magas minőségű, a gyárival megegyező kvalitású alkatrészekkel végzik, ezáltal garantált, hogy a probléma elhárítása minden esetben hosszú távú megoldásnak minősül.
Ezen felül bármilyen beépített hardverről is van szó, még egy kijelző és egy akkumulátor cseréje esetén is 6 hónap garanciát vállal a szerviz, ami kifejezetten biztonságos megoldásnak minősül, hiszen nem kell attól félnünk, hogy egy hét múlva egy esetleges ismételt meghibásodáskor újra mélyen a zsebünkbe kell nyúlni.
Javítás akár néhány órán belül, hatalmas raktárkészletről
Mint azt már a bevezetőben is kiemeltük, az okostelefonok az életünk szerves részeivé váltak, így nagyon fontos, hogy meghibásodás esetén mielőbb visszakaphassuk készülékünket a megfelelő minőségű javítás után. Az Okostelefon Szerviznél ez különösen gyorsan megy, hiszen óriási raktérkészletről tudnak biztosítani alkatrészeket a legtöbb modellhez.
Ennek köszönhetően a legtöbb problémát sok esetben néhány órán-, a legtöbbször 24 órán belül képesek elhárítani, legyen szó akár szoftveres-, akár hardveres hibáról. Természetesen vannak esetek, amikor ennél hosszabb a várakozási idő – például komplex javítások esetén –, de a legtöbbször az egynapos szerviz a jellemző.
Óriási szakmai tapasztalat, megfelelő felszerelések
Nagyon fontos tulajdonság egy telefonok javítására fókuszáló szerviznél a megfelelő szakmai tapasztalat. A többéves múltnak és a heti több száz okostelefonnak köszönhetően az Okostelefon Szerviz munkatársai gyakorlatilag már mindennel találkoztak, így bármilyen hibajelenségről is legyen szó, arra a lehető legrövidebb határidőn belül garantált megoldás születik.
Ezen felül nemcsak a munkatársak felhalmozott tudása jelentős, hanem a javításhoz használt eszközpark tekintetében is kiváló felszerelések közül válogathatnak a szervizes kollégák az egyes problémák elhárításához. Minőségi célszerszámok, specifikus eszközök – esetükben minden biztosított a megfelelő javítás kivitelezéséhez.
Ingyenes bevizsgálás
Rengeteg telefonszervizben már a hibafeltárás is komoly összegeket emészt fel az ügyfelek részéről. Ez különösen kellemetlen abban az esetben, ha csak azt szeretnénk kideríteni, pontosan mi a hiba, az javítható-e, megéri egyáltalán javítani, illetve mennyibe kerül mindez.
Az Okostelefon Szerviz esetében a bevizsgálás teljesen ingyenes, így gyakorlatilag semmit sem veszíthetünk azzal, ha elvisszük a hibás készüléket a boltba, hiszen a helyszínen azonnal feltárásra kerül a probléma, sőt egy árajánlatot is kapunk, így csak rajtunk múlik, hogy élünk-e a lehetőséggel vagy sem.
Szervizfutár szolgáltatás, ha vidéken élnénk vagy nem tudunk kimozdulni otthonról
Az egyik legfontosabb szolgáltatás az Okostelefon Szerviz kapcsán a szervizfutár, mely azok számára jelent jó megoldást, akik vidéken élnek, esetleg a járványhelyzet miatt nem tudnak, illetve nem akarnak kimozdulni otthonról.
A szolgáltatás lényege röviden, hogy futárt rendelhetünk meghibásodott készülékünkért, így nekünk nincs más dolgunk, mint alaposan becsomagolni a telefont, majd a kijelölt időpontban átadni az érkező futár számára, aki másnapra eljuttatja azt a szervizbe.
Ott felmérik a telefon állapotát, megtörténik a hiba feltárása, majd ezt követően az egyeztetés a javítási költségekről. Ha minden megfelelő a számunkra, akkor a készüléket a lehető legrövidebb időn belül megjavítják, és ugyanúgy a szerződött futárszolgálat szállítja vissza nekünk az ismét rendeltetésszerűen működő eszközt.
Bár a folyamat így sokkal lassabb, mintha személyesen gondoskodnánk arról, hogy a telefon eljusson a szervizbe, azonban cserébe rendkívül kényelmes megoldás is egyben.