Új jelentést adott ki az Information Services Group (ISG) piacvezető globális technológiai kutató-és tanácsadócég, melyben a Fujitsut úgy említi, mint vezető szerepben lévő cég a munkavégzés átalakításnak tekintetében. Az ISG Provider Lens: Jelentés a munka jövőjéről – Szolgáltatások és megoldások című jelentésben komoly elismeréseket kapott a Fujitsu.
Mélyreható vizsgálatot készített az ISG, mely naprakész utasítást ad mindazoknak, akik szeretnének igazodni a világjárvány miatt felmerült új igényekhez és azok következményeihez mind a jelenben, mind a pandémia utáni világban. Az ISG határozottan állítja, hogy a Fujitsu az egyik legígéretesebb partner minden olyan szervezet számára, amely a dolgozói és ügyfélélményre összpontosítva szeretnék megvalósítani átalakulásukat.
Az ISG jelentése szerint a Fujitsu Ausztráliában, Skandináviában, Németországban és az Egyesült Királyságban is több területen vezető pozíciót tölt be. Ilyen például a munkahelyi stratégiát átalakító szolgáltatások, a menedzselt digitális munkahelymegoldások és a munkavállalói élményt támogató menedzselt szolgáltatások szegmense. Mindezt nagyon komoly és hatalmas partnercégekkel valósítják meg.
Andy Davis – a Fujitsu Work Life Shift stratégiáért felelős globális vezetője – így nyilatkozott:
Az ISG módszertana a szállítókat ügyfélarchetípusokhoz rendelve vizsgálja. Ennek a speciális módszertannak a lényege az, hogy a szállítókat ügyfélarchetípusokhoz rendelik („párosítja egymással az ügyfelek követelményeit és a szállítók ismert képességeit”). Ennek alapján az ISG megállapította, hogy a Fujitsu a munka világának két kritikus archetípusa szempontjából rendelkezik vezető pozícióval: ezek a „munkahelyátalakító” és az „élményközpontú” archetípusok.
- Munkahelyátalakító (Workplace Transformer): az ISG szerint a Fujitsu jól ki tudja szolgálni azokat az ügyfeleket, akik „készek végponttól végpontig terjedő folyamat részeként nagyszabású változásokat végrehajtani”. Az ehhez az archetípushoz tartozó ügyfelek „egy központi átalakítási programban gondolkoznak, amely a fizikai, a digitális és a humán munkahelyet egyaránt lefedi, nem csak ezeket külön-külön, vagy egy tényezőre összpontosítva. Észszerűsíteni szeretnék az ingatlangazdálkodást, helyi szakértők segítségével globalizálni kívánják a munkahelyeket, reziliens (megújuló és gyorsan adaptálódó) ellátási láncok kialakítására törekszenek, és rendkívül agilis munkavégzési módszereket biztosítanak felhasználóik számára”. – Ezt talán úgy tudnám egyszerű szavakban összefoglalni, hogy azon szervezetek kifejezetten gyümölcsöző együttműködést létesíthetnek a Fujitsuval, akik nagyon nyíltak a jövőre nézve, folyamatosan újítanak és innoválnak. A régebbi típusú, hagyományos dolgokhoz ragaszkodó szervezeteknek ezek ellentétét képzik.
- Élményközpontú (Experience Evangelist): Az „Élményközpontú” (Experience Evangelist) a másik olyan archetípus, amelynél az ISG különösen erősnek tartja a Fujitsut. Ez azoknál a szervezeteknél releváns, ahol „az alaptevékenységet a belső és külső ügyfelek viszonylatában végző” munkavállalókat állítják a középpontba. Az ilyen környezetben az új technológiákra a munka-magánélet egyensúly pozitív befolyásolása, a rugalmas munkavégzés és a hatékonyabb kommunikáció és együttműködés támogatása érdekében van szükség. Az ISG jelentés szerint az ennek az archetípusnak megfelelő szervezetek „készek újragondolni, hogyan tudják munkatársaik globálisan kiszolgálni az ügyfeleket, feladva a helyi szolgáltatásnyújtási modellt”. – Nem csoda, hogy ismét az új és innovatív hozzáállást támogatja a Fujitsu, kifejezetten ezt tartja céljának is a cég. Fontos megjegyezni, hogy a legjobb munkavállalók bevonzásának és megtartásának érdekében, illetve ezen emberek motivációjának maximalizálásában hatalmas potenciált lát a Fujitsu. Mindenkinek érdeke, hogy elégedett legyen a munkavállaló is, mivel ezáltal maga a cég, és ami a legfontosabb, az ügyfél is jobban jár.
techkalauz.hu – az online tech magazin