Online tartalomfogyasztó-életünk szerves része lett, hogy tudjuk, a reklámok elől csak akkor tudunk elugrani, ha kinyitjuk a pénztárcánkat. Akad, aki úgy van ezzel, hogy inkább kifizeti a havidíjat csak ne kelljen elnyomhatatlan hirdetéseket bámulnia, hallgatnia, valamint vannak, akik semennyit se hajlandóak fizetni.

Nos, a YouTube ebben úgy tesz engedményt, hogy közben valójában meg is szorít. Mégpedig most már azokat is, akik tévén használják a platformot. Immár ők is ritkábban találkoznak reklámokkal, ami örömteli dolog, ugyanakkor ezek hosszabbak, mint amik sűrűbben jelentkeztek. Mindezek mellett a YouTube a reklámokat tévén is behozza a Shorts anyagok közé. A cég idén elég komoly figyelmet fordított a reklámokra, így többek között televízión átugorhatatlan, 30 másodperces reklámokat tolt be két videó közé.
Nem is beszélve arról a szankcióról, amivel azokat fenyegeti, akik reklámblokkolót használnak. Feltételezve, hogy a legtöbb embernek nem a televízió a legfőbb YouTube platformja, nem lesz szokatlan a dolog, hogy a vállalat szeptemberben hozta be a kevesebb, de cserébe hosszabb, átugorhatatlan hirdetések stratégiáját. Szerintük ugyanis a felhasználók inkább néznek több időt igénybe vevő, de ritkábban jelentkező, mint rövidebb, de sűrűbb reklámokat.
techkalauz.hu – az online techmagazin