Az Activision szabadalmaztatott egy új játékfunkciót, amely automatikusan aszerint állítja be „cutscene-eket” vagy az ellenfelek számát a játékokban, hogy a játékosok mennyi időt töltöttek el vele. Ennek okán a kevesebb időt gamelők is jobb játékélményt kaphatnak.
Az Activision új szabadalmat tett közzé, amely lehetővé teszi a videojáték-tartalom valós idejű testreszabását a játékos szokásai alapján. A „RENDSZEREK ÉS MÓDSZEREK A VIDEÓJÁTÉKTARTALOM VALÓS IDEJŰ SZABADÍTÁSÁHOZ A JÁTÉKOS ADATOK ALAPJÁN” című szabadalom 2024. május 23-án jelent meg, miután 2024. január 29-én benyújtották.
A szabadalmaztatott funkció célja, hogy minden játékos számára egyenlő játékélményt biztosítson – függetlenül attól, hogy mennyi időt tudnak a játékkal tölteni. Ennek érdekében a játékfunkció célja, hogy az olyan elemeket, mint a jelenetek, szintek és az ellenfelek száma valós időben hozzáigazítsa a hátralévő játékidőhöz, amelyet maguk a játékosok határoznak meg.
Egyelőre nem tudni, mikor és mely játékokba integrálják az új rendszert. Az Activision azonban jelezte, hogy számos műfajban használható, beleértve a multiplayer játékokat is.
Szeretsz gamelni? A notebookstore.hu-n számos gamer notebookot találsz, csekkold le!
techkalauz.hu – az online techmagazin