Frissítést kapott a DLSS

0
16

Az NVIDIA elkészítette a DLSS 2.3-as verzióját, amely az eljárás nagy problémáin igyekszik javítani. Itt különféle grafikai problémákra kell gondolni, amelyek tipikusan az AI felskálázásra vonatkozó algoritmus működéséből erednek.

Két területen várható javulás a vállalat szerint, többek között csökken a szellemképes hatás a mozgó objektumok környékén. Erre már a DLSS 2.2 is fókuszált, de a mozgásvektort alkalmazó algoritmusba ez a tényező bele van kódolva, tehát teljesen eltüntetni nem lehet, minimalizálni viszont igen. A másik tényező a részecskeeffektek jobb kezelése. Ugyanis az AI felskálázási eljárások tipikus gondja, hogy nem igazán tudják, hogy nem kell több részecskeeffektet berajzolni a képkockára, aminek a következménye az lesz, hogy időnként megszúrják ezekkel az új képet, holott nem ez a cél.

Ugyanúgy direkten be kell építeni a játékokba a DLSS 2.3-at, ahogy eddig.

Támogatott játékok: Baldur’s Gate 3, Bright Memory: Infinite, Crysis 2 Remastered, Crysis 3 Remastered, Cyberpunk 2077, Deathloop. DOOM Eternal, Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, Jurassic World Evolution 2, Marvel’s Guardians of the Galaxy, Rise of the Tomb Raider, Shadow of the Tomb Raider

techkalauz.hu – az online techmagazin

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét