„Mancsok és processzorok”: Így segítette a Lenovo TruScale a Petco-t, hogy új szintet érjenek el a háziállatok jólétével kapcsolatban

0
41

A Petco egy vezető szerepet betöltő háziállatápolási és kiskereskedelmi vállalkozás, amely jelenleg több mint 1500 helyszínen van jelen az Egyesült Államokban, Mexikóban és Puerto Ricóban. A vállalatnak 131 üzlete, két elosztóközpontja és 3500 alkalmazottja van. A Petco küldetése egyszerű, de jelentős: javítani szeretnék a háziállatok és szerető gazdáik életét. Fő tevékenységi területei közé tartozik a háziállat-élelem és -felszerelés, valamint az on-site állatorvosi és kiképzési szolgáltatások. Ha te is ebben a régióban élsz, és háziállatod van, valószínű, hogy már te is találkoztál a Petco-val.

A háziállat-tulajdonlás folyamatos növekedésével a Petco a sokak által preferált elsődleges kiskereskedővé vált. Évente átlagosan 12 új üzlettel bővítik jelenlétüket, miközben folyamatosan fejlesztik e-kereskedelmi tevékenységeiket a növekvő kereslet kielégítése érdekében. Azonban a magas növekedés és a fokozódó verseny kihívásaival szembesülve a Petco számára elengedhetetlen volt egy olyan technológiai platform kiválasztása, amely képes lépést tartani a gyors ütemben történő növekedés erőfeszítéseivel.

A Petco kihívás

A Petco-nál naponta több tízezer megrendelést dolgoznak fel és ez mellet mindez éjjel-nappali elosztási és logisztikai műveletekkel működik. A vállalat kiemelten fontosnak tartja, hogy ügyfeleit gyorsan és kényelmesen szolgálja ki az általuk szükségesnek vélt termékekkel és szolgáltatásokkal. Az SAP rendszerek segítségével a Petco az end-to-end működés támogatására és a személyre szabott, valós idejű ügyfélintegráció biztosítására támaszkodik. Azonban az új folyamatok volumenének és sebességének kezelése túllépett a meglévő infrastruktúra képességein. Ennek eredményeként a Petco-nak változtatásokra volt szüksége a jelenlegi rendszerében.

A Lenovo a DCLOUD-dal együttműködve segített a Petco-nak megvalósítani a vízióját. A Lenovo TruScale Infrastructure as a Service révén a Petco rugalmas fizetési modellen keresztül hozzáférést kapott a legújabb adatközponti hardverhez, valamint olyan szoftverekhez, mint az SAP, továbbá olyan szolgáltatásokhoz, mint például a Lenovo Advisory, Design és Implementation Managed Services. A TruScale által nyújtott rugalmasság és skálázhatóság ideálisan illeszkedett a Petco igényeihez, lehetővé téve számára, hogy még kényelmesebb, személyre szabottabb élményeket teremtsen minden állattulajdonos számára.

Guillermo Prieto, a Petco Mexico igazgatója összefoglalta a tapasztalatokat: „Az egész folyamat körülbelül három hónapot vett igénybe, és sikerült egy nagyon bonyolult környezetet átállítanunk zéró leállással vagy bármilyen ráhatással az éppen zajló műveletekre. Az, hogy a Lenovo úgy építi fel a hardvert, hogy megfelelően működjön az SAP-val, nagy előny volt számunkra. A hardver és a szoftver remekül kijött egymással, és valóban sikertörténetté vált ez az egész.”

Az ügyféladatok és a háziállatok egészségének védelme

A Petco rendkívüli biztonsággal kezeli az ügyfeleinek adatait, legyen szó egészségügyi nyilvántartásokról vagy táplálkozási preferenciákról. Ennek megfelelően a legmagasabb szintű biztonság és adatvédelem biztosítása elengedhetetlen volt, és a Lenovo TruScale Infrastructure as a Service bizonyult a Petco számára a legmegfelelőbb választásnak. A TruScale kiváló biztonsági intézkedései és elkötelezettsége az ügyféladatok védelme iránt meghatározó tényező volt. Annak ellenére, hogy a nyilvános felhő lehetőségét is figyelembe vették, a Petco számára nélkülözhetetlen volt az olyan helyszíni rugalmasság, amit a Lenovo TruScale biztosított számukra.

Kitűnni a tömegből

Mexikóban a házikedvencek iránti szeretet hasonlóan erős, mint Argentínában, ahol állítólagosan a háztartások 70%-ában megtalálhatók a szőrös barátok. A mexikói háziállat-ipar továbbra is virágzik, és mióta a Petco 2012-ben megnyitotta első hagyományos üzletét, jelentős piaci lehetőségek nyíltak meg számára. A vállalat jól pozícionált a piaci lehetőségek kihasználásához.

Azonban a Petco szembe találta magát a versenytársakkal, és felismerte a szükségét a gyors alkalmazkodásnak a változó fogyasztói magatartásokhoz, iparági trendekhez és technológiai fejleményekhez. A Lenovo TruScale biztosította a Petco számára a szükséges agilitást, lehetővé téve a vállalat számára, hogy valós idejű megoldásokat alkalmazzon, és lépést tartson az eseményekkel. A képesség, hogy gyorsan reagáljon az ügyfélkövetelésekre és a piaci dinamikára, jelentős versenyelőnyt jelentett a Petco számára.

A hatékonyabb működés mellett a Petco új ügyfélszolgálati funkciókat is bevezetett, például az előző látogatások alapján testreszabott szolgáltatásokat vagy ajánlatokat, amelyek összhangban voltak az ügyfelek háziállataikkal használt termékeivel. Ezek a lépések segítettek fenntartani az ügyfelek érdeklődését és elősegítették a Petco versenyképességét a piacon.

Háziállatok és a profit: Ilyen a megfizethető skálázás

A Petco növekedési pályája egy olyan skálázható megoldást követelt meg, amely minimalizálta a kezdeti költségeket, miközben lehetővé tette a kapacitás növelését. A Lenovo TruScale egy rugalmas szolgáltatási modellt kínált, amely lehetővé tette a Petco számára, hogy a vállalkozás bővülésével párhuzamosan skálázza a technológiai infrastruktúráját. Ez a megközelítés nemcsak minimalizálta az elsődleges pénzügyi befektetéseket, hanem biztosította azt is, hogy a Petco alkalmazhassa a technológiai képességeit a változó igényekhez. A TruScale által nyújtott rugalmasság segített a Petco-nak optimalizálni IT-beruházásait és hatékonyan kezelni az üzleti növekedésből adódó kihívásokat.

Akcióban a Lenovo TruScale

A Lenovo TruScale Infrastructure as a Service segítségével a vállalatok hozzáférhetnek a legújabb adatközponti hardverekhez egy rugalmas fizetési modell keretében. A Petco jelenleg a Lenovo ThinkSystem SR650 V2 szervereire és Lenovo ThinkSystem DE4000H tárolóira épít, amelyeket Lenovo ThinkSystem DB620S SAN kapcsolók kötnek össze. Ennek eredményeként a Petco most már a legújabb, latest state-of-the-art infrastruktúrából profitál az as-a-Service modell által biztosított rugalmassággal.

A cég sikerére gyakorolt hatást nem szabad alábecsülni. A Lenovo infrastruktúrán naponta feldolgozott 25 000 rendelés eredményeként a Petco értékesítése 10%-kal nőtt, és a vevői kapcsolatokban 20%-os növekedést tapasztaltak. Az új technológiai infrastruktúra segített a Petco-nak nemcsak hatékonyabban kezelni az üzleti folyamatokat, hanem javítani az ügyfélélményt is, ami hozzájárult az értékesítés és a vevői elégedettség növekedéséhez.

Prieto további részleteket osztott meg: „A Lenovo partnerségünk valóban átalakította az üzletünket, ez számunkra egy remek és teljes megoldás. Olyan partnerek segítségével, mint a Lenovo, folyamatosan tudunk innoválni és bővíteni kínálatunkat.”

Ahogy a Petco továbbra is a háziállatok szerelmeseinek fénytornyává válik Mexikóban, a Lenovo TruScale megoldása az üzleti növekedésben rejlő technológia transzformációs erejének tanúbizonysága. A biztonság prioritizálásával, az agilitással és a skálázhatóság biztosításával a Lenovo lehetővé tette a Petco számára, hogy sikeresen haladjon előre egy dinamikus piaci környezeteben.

Egy olyan országban, ahol a háziállatok nemcsak társak, hanem megbecsült családtagok is, a Petco elkötelezettsége a háziállatok életének javítása iránt tökéletesen illeszkedik a Lenovo küldetéséhez, amely az innovatív okos megoldások révén próbálja meg elősegíteni ezt. Együtt a Petco és a Lenovo egy olyan partnerséget alkotott, amely nemcsak a mai igényeknek felel meg, hanem a háziállat-ápolás folyamatosan változó környezetében „a holnap igényeit is előre látja.”

Összegzés

A Petco egy vezető háziállatápolási és kiskereskedelmi vállalkozás, amely több mint 1500 helyszínen van jelen az Egyesült Államokban, Mexikóban és Puerto Ricóban. A cég fő célja a háziállatok és szerető gazdáik életének javítása. Jelenleg 131 üzlettel, két elosztóközponttal és 3500 alkalmazottal rendelkezik.

A vállalat a háziállatok iránti növekvő keresletre reagálva évente átlagosan 12 új üzlettel bővíti jelenlétét, és fejleszti e-kereskedelmi tevékenységeit. A fokozódó versennyel és magas növekedéssel szembesülve a Petco.nak olyan technológiai platformra volt szüksége, amely képes lépést tartani a gyors ütemű növekedéssel.

A Petco kihívásai közé tartozott a napi több tízezer megrendelés gyors és kényelmes feldolgozása. A vállalat az SAP rendszerek segítségével támogatta az end-to-end működését, de a növekvő volumen és sebesség kihívásokat jelentett a meglévő infrastruktúrának. A Lenovo TruScale Infrastructure as a Service segített a Petco-nak a technológiai fejlesztésekhez szükséges rugalmasság és skálázhatóság elérésében.

A Petco a Lenovo TruScale segítségével érte el a vállalati céljait, optimalizálta IT-beruházásait és hatékonyan kezelte az üzleti növekedésből adódó kihívásokat. A vállalat értékesítése 10%-kal nőtt, és a vevői kapcsolatokban 20%-os növekedést tapasztaltak. Az új technológiai infrastruktúra segített a Petco-nak hatékonyabban kezelni az üzleti folyamatokat és javítani az ügyfélélményt, ami hozzájárult a versenyképességükhöz a piacon. A Lenovo és a Petco partnersége a technológia transzformáció erejét mutatja be egy dinamikus piaci környezetben.

techkalauz.hu – az online techmagazin

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét