A futurisztikus nevet viselő frissítőt „az emberi intelligencia és a mesterséges intelligencia együttes erejével alkották meg”, és a cég elmondása szerint olyan íze van, mint a jövőnek (jelentsen ez bármit is). A cég elmondása szerint arra kérték a rajongókat, hogy mondják el nekik, milyen ízűnek képzelik el a jövő üdítőitalát, majd a vélemények alapján és a mesterséges intelligencia közbenjárásával kikísérleteztek egy teljesen új ízvilágot.

Ugyanakkor az algoritmusok nem csak az íz megalkotásában segédkeztek: nagyrészt ők feleltek a termék designjáért is. Ötletes marketingfogásként a cég egy-egy QR-kódot is elhelyezett az Y3000 dobozain, amellyel betekintést nyerhetnek a vásárlók abba, hogyan is fog kinézni a 3000-es év – legalábbis a Coca-Cola szerint.
A cég közleményéből nem derül ki a lényeg, vagyis, hogy milyen ízű italt álmodtak meg. Annyit tudni csupán, hogy cukros és cukormentes változatban került piacra, és csak limitált ideig lesz elérhető az Egyesült Államokban, Kanadában, Kínában, Afrikában és Európában.
techkalauz.hu – az online techmagazin