A Madison Square Garden Sports Corp. (MSG Sports), a Madison Square Garden Entertainment Corp. (MSG Entertainment) és a Sphere Entertainment Corp. (együttesen az „MSG vállalatcsalád”) bejelentette, hogy partnerséget kötött a globális technológiai óriás Lenovoval és annak leányvállalatával, a vezető okostelefon gyártó Motorola Mobility-vel. A többéves együttműködés keretében a Lenovo hivatalos partnerként támogatja majd a Madison Square Gardent, a Radio City Rockettes karácsonyi előadásait, valamint a New York Knicks és a New York Rangers sportcsapatokat, emellett márkája az MSG saját hálózatán is megjelenik. Ezen felül a Motorola pedig a Madison Square Garden, a New York Knicks és a New York Rangers hivatalos partnere lesz.
Az MSG vállalatcsalád és a Lenovo közötti partnerség egyik központi eleme a közösségi szerepvállalás, amely New York Knicks és a Radio City Rockettes karácsonyi előadásain keresztül a kisvállalkozásokra és közösségi szervezetekre fókuszáló kezdeményezéseket támogat majd. A Motorola partnersége sokoldalú, és jelentős helyszíni jelenléttel bír, különösen azáltal, hogy a Madison Square Garden híres Celebrity Row-jának kizárólagos névadó partnere lesz.
„A Lenovo és a Motorola, két világszerte elismert technológiai márka bevonása logikus lépés az MSG vállalatcsalád számára, mivel folyamatosan törekszünk a sport és szórakoztatás területén folyamatos újításokra.” – mondta Jamaal Lesane, az MSG Sports operatív igazgatója. „Közösen dolgozunk azon, hogy erősítsük elkötelezettségünket a helyi közösségek támogatása iránt, miközben jelentős értéket teremtünk vállalataink számára a kiemelkedő márkaközvetítési lehetőségek révén.”
Az MSG cégcsoport és a Lenovo közös elkötelezettséget mutat a jótékonyság iránt, és partnerségük középpontjában a helyi közösségek támogatása áll. A Lenovo Evolve Small kezdeményezés részeként a Knicks és a Lenovo egy folyamatos versenyt indít, amely a három államban működő kisvállalkozások fejlesztésére fókuszál. A verseny során tíz nyertes vállalkozás részesül technológiai fejlesztésekben a Lenovo által, hogy elősegítsék növekedésüket és versenyképességüket. A fődíjas egy Knicks meccs keretében kap elismerést a pályán, valamint 50 000 dollár értékű reklámlehetőséget nyer az MSG Networks csatornán. Ezen felül a Lenovo a karácsonyi látványosság kapcsán egy különleges programot kínál, amely magában foglal egy túrát a Radio City Music Hallban, egy Rockettes által vezetett táncórát, valamint jegyeket a karácsonyi előadásra. Ezeket a Garden of Dreams Foundation egyik helyi közösségi partnerszervezete kapja, amely az MSG vállalatcsaláddal együttműködve életeket megváltoztató lehetőségeket biztosít a rászoruló fiatalok számára.
„A közel 150 éves múltra visszatekintő Madison Square Gardent világszerte az emlékezetes élmények helyszíneként ismerik, így a Lenovo számára természetes választás volt az együttműködés a The Gardennel és az MSG vállalatcsaláddal” – mondta Ryan McCurdy, a Lenovo észak-amerikai részlegének alelnöke és elnöke. „Izgatottak vagyunk, hogy csúcstechnológiás termékeinkkel és szolgáltatásainkkal hogyan fokozhatjuk még tovább ezeket az élményeket ezekben a modern létesítményekben. Többéves partnerségünk alatt ikonikus márkáink együtt fognak dolgozni azon, hogy javítsák a szurkolói élményeket, lenyűgöző történetmeséléssel új közönségeket érjenek el, miközben jelentős hatást gyakorolnak a közösségre.
Ettől a szezontól kezdve a Motorola lesz a Madison Square Garden híres Celebrity Row-jának kizárólagos partnere, ahol a Knicks és a Rangers hazai mérkőzésein a hírességek számára fenntartott VIP ülések találhatók. A „Celebrity Row presented by Motorola razr” felirat megjelenik majd a prémium üléseken, a Knicks és a Rangers közösségi médiacsatornáin, az aréna központi GardenVision képernyőjén, valamint az MSG Networks egyes Knicks- és Rangers közvetítései alatt is. Emellett a Motorola bevezet egy új VIP fotófülkét is a The Gardenben, ahol a koncertekre és mérkőzésekre érkező hírességek a színfalak mögött fotózkodhatnak.
„Ez a dinamikus együttműködés az MSG vállalatcsaláddal tovább erősíti a Motorola lendületét Észak-Amerikában, lehetővé téve számunkra, hogy új kapcsolatokat építsünk ki és bővítsük jelenlétünket a világ legpezsgőbb városaiban” – mondta Rudi Kalil, a Motorola Észak-Amerika elnöke. „Az MSG világszínvonalú helyszíneinek, erőforrásainak és ingatlanjainak kihasználásával új lehetőségeket nyitunk meg a márka növekedése és ismertségének fokozása érdekében, és olyan egyedülálló, felejthetetlen fogyasztói élményeket teremtünk, amelyek maradandó hatással lesznek a közönségre. Az együttműködés nemcsak a márkánk számára jelent előnyöket, hanem hozzájárul a közösségi kapcsolatok erősítéséhez is, és lehetőséget ad arra, hogy valódi értéket adjunk a helyi közösségeknek.”
Ez a széles körű partnerség lehetővé teszi, hogy a Lenovo termékei – köztük laptopok, asztali számítógépek, táblagépek, munkaállomások és szerverek – integrálódjanak az MSG vállalatcsalád ikonikus helyszínekből és prémium sport- és szórakoztatóipari ingatlanokból álló portfóliójába. Az integráció során a Lenovo technológiája nemcsak a létesítmények működését fogja támogatni, hanem a látogatók élményét is fokozza, hiszen a Lenovo termékei a legújabb innovációkat kínálják. A partnerség időtartama alatt a Lenovo márkája és termékei megjelennek az MSG Networks reklámjaiban, ezzel tovább növelve a vállalat ismertségét és elérhetőségét a sport- és szórakoztatóiparban.
Az MSG vállalatcsalád és a Lenovo közötti integrált marketing partnerség lehetőséget biztosít a Lenovo számára, hogy több „ingatlanon” is jelen legyen. Ez magában foglalja a digitális feliratokat a The Gardenben egyes koncertek, valamint a Knicks és a Rangers hazai mérkőzései alatt, továbbá jelentős virtuális feliratokat a pályán és a jégen az MSG Networks által közvetített Knicks és Rangers meccsek során. Ezen kívül a Lenovo egy óriásplakáton is megjelenik a karácsonyi látványosság keretében, a rajongók által kedvelt „New York karácsonykor” jelenetben a Times Square-en.
A Motorola jelentős márkamegjelenésre tesz szert az MSG helyszínein és digitális platformjain, beleértve az Exosphere-en, a Las Vegas-i Sphere testre szabható LED-külsőjén végrehajtott egyedi aktivitásokat. A sport- és életmódközösség szélesebb körű bevonása, valamint a márka legújabb okostelefonjainak népszerűsítése érdekében a partnerség keretében a Motorola különleges influencer tevékenységeket kínál a Knicks és a Rangers mérkőzésein, valamint a The Garden egyéb élő eseményein. Ez a megközelítés lehetővé teszi a Motorola számára, hogy közvetlen kapcsolatot építsen ki a közönséggel, és bemutassa innovatív termékeit a sportkedvelők és a szórakoztatás iránt érdeklődők számára.
techkalauz.hu – az online techmagazin