Az LG bejelentette, hogy új arculatát „új vizuális identitás”-sal módosítja, ami „visszamosolyog” a digitális közönségre. Ez magában foglalja az elektronikai óriás nevéből kivehető „arc” frissítését, illetve a háttérszín módosítását is; amellett, hogy a logó mostantól inkább GIF jellegű lesz. A gyártó szerint az új logó az „emberközpontú” üzlet vonzó és vidám kabalája lesz.
Bemutatta új logóját az LG, mely mostantól a cég összes termékét díszíteni fogja. Továbbra is LG marad (Life’s Good”), azonban mostantól a logó jobban fog hasonlítani egy aranyos kis kacsintó arcra. Emellett a háttérszín is változott, a jövőben az LG „Active Red” jellegzetes színével találkozhatunk majd.
Szemlátomásra az LG abban reménykedik, hogy az új arculat fiatalosabb érzetet ad majd a márkának. Lesz itt táncolás, pörgés, kacsintás – na persze nem a TV-k alján, ott nem fog mozogni, nyugi.
techkalauz.hu – az online techmagazin