Teljesen más, mint a Porsche Taycan esetében.

Az autógyártók mostanság olyannal foglalkoznak, amit 10-20 éve még elképzelhetetlennek tartottak, hogy valaha kelleni fog. Ez pedig a mesterséges hanggenerátorok fejlesztése (főleg) elektromos autók számára.
Az Audi sem kivétel ezalól, itt egy 32 elemből álló megoldást alkalmaztak, amelyet egyedi szoftverek és néhány ad-hoc felfedezés is segít. Az alap egy 9,8 méteres műanyag cső volt, aminek a végére egy ventilátort helyeztek. Ez biztosította a mély és kellemes hangzást az e-tron számára.

A cél olyan hang elérése volt, amely kellemesen sportos, de a mindennapokban is élhető. Nyomatékosan megjegyezték, hogy bár VW konszern a Taycan is, nem a Porschétől kölcsönözték a technológiát.
Az eredmény pedig sokkal kevésbé sci-fi (minta Taycan esetében), de nem is egy benzinmotor-utánzat. Továbbá fontos, hogy belülről állítható a hang intenzitása, vagy akár teljesen ki is kapcsolható.
2020 végén kezdődik az Audi e-tron gyártása, és nem a középkategóriát képviseli majd az árcédula.












