A HTC mindig nagyszabású terveket dédelget, mostanában pedig már a marketingre sem sajnálják a pénzt. Az idei év elején bemutatták a HTC One-t, amihez nagy reményeket fűztek, persze nem ok nélkül. Ahogy egyre népszerűbb lett a termék úgy a Samsung-hoz hasonlóan elkezdték színesíteni a modelleket. A nyár elején megjelent a tűzpiros One, de már régóta szóban van egy kék verzió kiadása is, ami egyelőre még várat magára. Közben megjelent a Motorola és a Google első közös gyermeke a Moto X és vele együtt egy új felfogás. Szabd személyre a mobilod külsejét!
A Moto Maker egy nagy dobás az új Google Company-tól, hiszen elrugaszkodtak a minél erősebb hardvertől és nagyobb kijelzőtől. A hangsúlyt a szolgáltatások (Google-re jellemzően) és az innovatív megoldások kapták. A szoftver segítségével egyedi színvilágot varázsolhatunk a Moto X borítására, amelyet aztán négy nap alatt legyártanak (USA-ban) és házhoz viszik. Természetesen ehhez az ötlethez támogatót is sikerült szerezniük az AT&T személyében.
Egy ideje a HTC is gondolkodik egy hasonló koncepcióban, de sajnos mint azt már sokszor bizonyították, most sem sikerül elsőnek lenniük. Öröm az ürömben, hogy ilyen téren a második hely nem lenne rossz a szebb napokat is megélt tajvani cégnek. A HTC Design Studio hasonló funkciókkal bírhat majd, mint a Moto Maker. A támogató itt is jelen van egy másik szolgáltató, a Sprint személyében. Az egyértelmű koppintás ellenére egy valamivel előnyre tehetne szert a HTC, ami a globális kivitelezés lenne. Sajnálatos, hogy a Moto X, így a testreszabhatóság sem érkezik meg (jelen állás szerint) az öreg kontinensre, így ha sikerülne egy megvalósítaniuk ezt mondjuk Ázsiában és Európában, akkor az nagyot lendíthetne a cég marketingjén.
Bazsa
Kép forrása: The Verge